Gå til innhold

Er det noen håndsåper som er bedre enn andre? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt på denne årstiden blir jeg så tørr og sår på hendene, og det hjelper nok å bruke såpe som er mild og som tar vare på huden :)

Fortsetter under...

Skrevet

Lano! Jeg blir sår og tørr av alle andre håndsåper. Ikke etter ett par gangers bruk så jeg tåler fint å vaske hender med andre såper innimellom. Men i lengden så er det kun lano som duger så det er alltid den jeg bruker her hjemme:-)

Anonymous poster hash: 5b439...0ef

Skrevet

Jeg får ekstremt tørre hender av lano. Og andre vanlige håndsåper på vinterstid. Huden sprekker og begynner å blø. Bruker da rett og slett hudvask for baby uten såpe. Og zalo er iallefall drepen for hendene når oppvadken må tas.

Anonymous poster hash: 3db9a...9af

Skrevet

Jeg bruker enten lactacyd eller mousse-såpen fra DKS som du får kjøpt for nesten  ikke noe på Europris..

Anonymous poster hash: 793b5...c75
Skrevet

La Bruket sin er knallgod - sliter også med tørre hender, men syns denne såpen er den beste

Skrevet

Pleier å bli fryktelig tørr på hendene på høst/ vinter, men har funnet ut at hvis jeg bruker Eucerin dusjolje så holder de seg myke:)

Anonymous poster hash: a202d...bd9

Annonse

Skrevet

Noen som har prøvd de nye håndsåpene fra Naturelle med olivenolje eller mandelolje?

Anonymous poster hash: aa843...07c

Skrevet

Bruker Eucerin håndsåpe med olje. Kjøpes på apotek. Blir ikke tørr av den. :)

Skrevet

Mine hender blir så tørre på denne årstiden at de sprekker opp og blør. Har ikke funnet noen såpe som forhindrer problemet. Men høyt forbruk av håndkremer hjelper litt. Om enn marginalt.

Anonymous poster hash: 34825...caa

Skrevet

Takker for forslag! Eucerin har jeg ikke tenkt på, men den vet jeg jo er bra :)

Mine hender blir så tørre på denne årstiden at de sprekker opp og blør. Har ikke funnet noen såpe som forhindrer problemet. Men høyt forbruk av håndkremer hjelper litt. Om enn marginalt.

Anonymous poster hash: 34825...caa

Jeg skulle absolutt ha vært flinkere å smøre meg i tillegg! Jeg er bare ikke flink til det :P

Skrevet

Jeg er under cellegiftbehandling, og får svært tørr og sår hud av det, spesielt på hender. Jeg fikk anbefalt denne kremen fra Decubal på apoteket, som jeg skal smøre med på kvelden, og sove med bomullshandsker om natten. Det har hjulpet meg veldig. Og bruke en god håndkrem på dagtid i tillegg. Når legen min så hendene mine, anbefalte hun akkurat samme krem 😊

http://decubal.no/produkt/lipid-cream/

Anonymous poster hash: 7a1e0...090

Skrevet

Kremete såper er bedre enn de "blanke".

Jeg blir tørr på hendene av å vaske meg i varmt vann, og om jeg ikke er nøye nok på å skylle av såpen.

(Og jeg har OCD så vasker hendene myyyyye) Varmt vann er dreper'n for mine hender iallefall.

Anonymous poster hash: 6b098...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...