Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 hei, jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL slim helgen i uke 38 (19-21/09), for jeg husker at mannen min var hjemme, han dro mandag-torsdag. 3 uker etter så tok jeg en G test, den var negativ (billigetester sin), så tok jeg en G test til 4 dager etter og da var den positiv. jeg må vell da ha blitt gravid etter samleie fra EL slim helgen, og ikke helgen uke 39? men er det da rart at den første G test slo ut negativ? er jo det samme, men ønsker bare å vite om jeg er noen dager lengere jo nærmere 12 uker jo bedre, denen vente tiden er noe herk... Anonymous poster hash: c4291...16d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Man beregner lengden på svangerskapet etter første dag på siste mens, ikke etter når unnfangelsen fant sted. Så du er nok like langt om du ble befruktet den ene eller andre helgen. Men det er mulig du blir satt noen dager frem eller tilbake på rutine ultralyd. Anonymous poster hash: a2c1e...399
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 jeg har ikke hatt menstruasjon siden mai... derfor jeg ikke kan bruke siste menstruasjon Anonymous poster hash: c4291...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå