Gå til innhold

Hm, Dexter! Er dette et fint guttenavn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er et dårlig valg av navn til en norsk gutt.

Anonymous poster hash: 398da...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del gutten er knapt en uke gammel eller noe sånt og dere er i gang med å mobbe navnet hans? Flotte forbilder for ungene deres må jeg si! Snakker dere sånn om barn i deres egne liv? Anonymous poster hash: 6b7c9...203

jeg har ikke mobbet! HiAnonymous poster hash: 0a9f6...8f3

Du startet ikke tråden fordi du syns navnet var så veldig fint og resten av folka her bare hang seg på. Greit nok å ha en mening om et navn, men det er snakk om et nyfødt barn! Av alt man skal mene noe om her, så er sånt bare lavmål.

Anonymous poster hash: 6b7c9...203

Skrevet

For all del gutten er knapt en uke gammel eller noe sånt og dere er i gang med å mobbe navnet hans? Flotte forbilder for ungene deres må jeg si! Snakker dere sånn om barn i deres egne liv? Anonymous poster hash: 6b7c9...203

Du startet ikke tråden fordi du syns navnet var så veldig fint og resten av folka her bare hang seg på. Greit nok å ha en mening om et navn, men det er snakk om et nyfødt barn! Av alt man skal mene noe om her, så er sånt bare lavmål. Anonymous poster hash: 6b7c9...203

men herregud da! NEI jeg startet ikke tråden for at folk skal rakke ned på en nyfødt baby! Jeg syes navnet er spesielt og spør andre her inne om det er et fint guttenavn! Hvis du er så jæ...ømfintøig så burde du holde deg unna hele dib/bim for det er andre tråder som er mye verre enn det å diskutere et spesielt navn!!!

Anonymous poster hash: 0a9f6...8f3

Skrevet

Du startet ikke tråden fordi du syns navnet var så veldig fint og resten av folka her bare hang seg på. Greit nok å ha en mening om et navn, men det er snakk om et nyfødt barn! Av alt man skal mene noe om her, så er sånt bare lavmål. Anonymous poster hash: 6b7c9...203

men herregud da! NEI jeg startet ikke tråden for at folk skal rakke ned på en nyfødt baby! Jeg syes navnet er spesielt og spør andre her inne om det er et fint guttenavn! Hvis du er så jæ...ømfintøig så burde du holde deg unna hele dib/bim for det er andre tråder som er mye verre enn det å diskutere et spesielt navn!!!Anonymous poster hash: 0a9f6...8f3
ble så paff av det du skrev så du får overse skrivefeilene her!

Skrevet

Blodharrry spør du meg

Anonymous poster hash: 75307...546

Skrevet

men herregud da! NEI jeg startet ikke tråden for at folk skal rakke ned på en nyfødt baby! Jeg syes navnet er spesielt og spør andre her inne om det er et fint guttenavn! Hvis du er så jæ...ømfintøig så burde du holde deg unna hele dib/bim for det er andre tråder som er mye verre enn det å diskutere et spesielt navn!!!Anonymous poster hash: 0a9f6...8f3

Hvis du må ty til slikt språk, så tyder det vel på at du føler deg truffet. Og tittelen sier vel alt " navnet sånn og sånn er det så fint da?" Du legger opp til negativ stemning.

Jeg er ikke omfintelig på noe som helst vis, men det er bare ikke spesielt hyggelig å lage en slik tråd. Ikke noe verre enn det. Ja navnet er spesielt, men hva har vi med det å gjøre?

Og noe skal du ha - det er mange andre verre tråder, men det er de som går direkte på en person, nyfødt eller ei, som faktisk sier litt om de som sitter bak og skriver dette. Og det gjelder de andre som har svart her også.

Skulle likt å se om de samme som mener noe om dette navnet ville sagt det samme til foreldrene i virkeligheten..

Anonymous poster hash: 6b7c9...203

Skrevet

Hvis du må ty til slikt språk, så tyder det vel på at du føler deg truffet. Og tittelen sier vel alt " navnet sånn og sånn er det så fint da?" Du legger opp til negativ stemning.

Jeg er ikke omfintelig på noe som helst vis, men det er bare ikke spesielt hyggelig å lage en slik tråd. Ikke noe verre enn det. Ja navnet er spesielt, men hva har vi med det å gjøre?

Og noe skal du ha - det er mange andre verre tråder, men det er de som går direkte på en person, nyfødt eller ei, som faktisk sier litt om de som sitter bak og skriver dette. Og det gjelder de andre som har svart her også.

Skulle likt å se om de samme som mener noe om dette navnet ville sagt det samme til foreldrene i virkeligheten..Anonymous poster hash: 6b7c9...203

ja jeg blir bare forbanna fordi DU mener at jeg legger opp til at andre skal slenge dritt om valg av navnet,noe som overhodet ikke er tilfelle fra min side! Hvordan du velger å tolke det kan dessverre ikke jeg gjøre noe med, men som jeg skriver så har det aldri vært min intensjon å støte noen! "Er Dexter et fint navn da" spør jeg,simple as that! Jeg beklager hvis du føte deg støtt av dette!

Skrevet

Ærlig talt så tviler jeg på at de bryr seg spesielt mye om hva en gjeng netthøns mener om navnet... 
Jeg syns det er kult, og så må det være veldig greit å slippe å dele navnet sitt med tolv andre på samme klassetrinn :) 

For øvrig så syns jeg også at det legges opp til mobbing av en liten baby her, og selvsagt foreldrene hans, noe som er langt under lavmål! 

Anonymous poster hash: 11d04...f6b
Skrevet

Rå tøft! Anonymous poster hash: f39ca...be4

eller råtøfft??

Råtøft. Du må rette riktig.

Skrevet

Rå tøft! Anonymous poster hash: f39ca...be4

eller råtøfft??

... eller råtøft...klarte ikke å dy meg

Anonymous poster hash: f0585...17e

Skrevet

Det kan fort bli veldig harry om noen år, eller det ER veldig harry.

Anonymous poster hash: af396...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...