bamsemums92 Skrevet 26. oktober 2014 #1 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er det farlig å gi velling til baby på 3 mnd til kvelds flere sier det er hreit å gi litt til kvelds men andre sier det er farlig har noen erfaring? Har googlet masseen finner ikke noen gode svar ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 27. oktober 2014 #2 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi har begynt med det, bare én teskje blandet ut i 50/60ml mm. Helsesøstera som anbefalte det, så jeg regner med at det går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamsemums92 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2014 Takk ja er så usikker i å med det står 4 mnd liksom men så sier noen d er greit med litt til kvelds men noen sier dette er farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 27. oktober 2014 #4 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er jo ikke farlig i den forstand, men tarmsystemet til en baby på tre måneder er gjerne ikke skikkelig utviklet og kan dermed få problemer med magen når det kommer annet enn melk ned. Derfor er nedre anbefalte alder 4 mnd. Sikkert greit å snakke med hs som kjenner barnet ditt før du gir noe. Jeg ville hvertfall gjort det og ikke gitt velling med mindre det var en veldig god grunn for det, som for eksempel dårlig vektoppgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamsemums92 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ja det høres jo fornuftig ut!!:-) skal prate med dem:-) jeg gleder meg så utrolig mye til han er større å jeg kan gi han fruktmos og mat og lage hjemmelaget babymat! Hehe jeg ser så fremt til alle de små tegnene og utviklingen dette året ! Det er så herlig og endelig ha han her etter så mue venting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå