mekanikerfrue Skrevet 26. oktober 2014 #1 Del Skrevet 26. oktober 2014 Har en jente på 8 uker som har pleid å ha avføring hver dag. men nå har det gått 4 snart 5 dager siden sist hun hadde en bæsjebleie... Er det normalt? Hun får bare morsmelk og virker stort sett fornøyd, men hun promper en del. Bør jeg være bekymret? Har jo hørt at barn som bare får morsmelk ikke kan bli forstoppet, men begynner nå å lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt3barnsmor❤️ Skrevet 26. oktober 2014 #2 Del Skrevet 26. oktober 2014 Samme skjedde her men lillegutt kom med en skikkelig ladning på dag 5 Så lenge de promper og er fornøyde så kan man bare ta det med ro fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 27. oktober 2014 #3 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror at det varierer veldig! Min får mm og bæsjer rundt fire ganger i døgnet... (Er tre måneder gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 27. oktober 2014 #4 Del Skrevet 27. oktober 2014 Min bæsjer 1-2 ganger i uka med mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mekanikerfrue Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 27. oktober 2014 Takk for svar dere, men idag kom det en bæsjebleie! Aldri trodd jeg skulle rope HURRA for det men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå