Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Prøvd å google meg frem til ulike steder som tar tidlig ul i området rundt der jeg bor, og finner mange gamle svar. Har noen av dere tatt det i Drammen, Asker eller omegn og anbefaler dere stedet der dere var? Prisene varierer endel, men syns det viktigste er en god opplevelse. Føler behovet for å se at det er hjerteaktivitet.. Hadde egentlig tenkt å vente til uke 11-13 for å få så god undersøkelse som mulig, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge:/
Bonanza Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hva m å kjøre til Tønsberg? Kvinnedoktor på helsesenter 1 kan virkelig anbefales
Bonanza Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Han har også fått 4d, som første og eneste i landet..
KbyK Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 det er noen trivelige damer i asker, tror de kaller seg askergynekologen koster vell nesten 1000 lappen, så er litt dyrt, men det er vell sikkert prisen alle steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå