Gå til innhold

wæææ tanken på å ha juletre og valp i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at det juletreet ikke får lov til å være helt i fred i år. Men har jo fader meg kjøpt et sånt dyrt plastikk juletre. Noen som kanskje har et lite tips eller to om å holde denne valpen unna juletreet?

Anonymous poster hash: c819d...032

Fortsetter under...

Skrevet

Vi hadde samme problem i fjor, så vi måtte være veldig streng første dagen, etter det var det ikke noe problem. Men vi har fuglehund, som er veldig lett å oppdra, kanskje det har litt å si. Verre med katta. Han er sju år og blir ALDRI lei av å sitte og daske til julekulene med labben sin.

Anonymous poster hash: fe03f...9cb

Skrevet

hadde det i fjor. heng den nederste pynten litt lenger opp på treet enn valig. Vi har liten hund, da så med en stor valp blir det kanskje litt verre. En å annen juledings røyk med mellom spisse valpetenner, men stort set gikk det fint.

Valp er gøy!!

Anonymous poster hash: fd792...e17
Skrevet

Jeg vet ikke om vår hund bare er veldig snill, men vi lot han lukte på treet og så var han ferdig. Tok ikke pynt eller rørte treet. Vi har også en la vær kommando hvis det skulle bli krise

Skrevet

Vi har tjoret treet i taket og henger den skjøreste pynten høyt.

Anonymous poster hash: 486fa...853
Skrevet

Vi har ikke valp men vi har katter i hus, og eldste herremann blir helt i hundre hver gang juletreet kommer frem. Det er klattrestativ hele jula. Sovepassen er midt i juletreet. Men utrolig nok så får pynten være i fred, såfremt han får klattre som han vil.

Min søster har hund vi har passet litt, den snuste på juletreet første gang den var her når den var valp, lite spennende så siden har den ikke vært der ofte. Kun lillejulaften da alle pakkene finner veien under juletreet, da skal den ligge i alle gavene. Hunden ligger i gavene, og pus ligger midt i treet. Og siste katta vår leker med sløyfene på gavene. Så selv om de herjer litt, så har ikke noe blitt ødelagt. (Men å pakke inn godt til dyr og legge under treet er ikke lurt. Da tar det helt av for den ene og den andre. Hadde tørket fisk som var pakket inn engang, da var det texas...)

Så se det ann, men er nok lurt å ikke henge på glasspynten i år vil jeg tro. Greit å sjekke om hunden syns treet er veldig spennende eller ei først hvertfall.

Anonymous poster hash: 748ac...bcc

Annonse

Skrevet

Vi har valp. Tar det som en del av oppdragelsen. Nisser, juletre osv er ikke til å leke med.

Start nå med å lære den hva den får lov til å ikke. Altså at det er noe du bestemmer, så går det nok bra.

Anonymous poster hash: 89ad2...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...