Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Del Skrevet 26. oktober 2014 Når er det vanlig at åling begynner? Min på snart 5 mnd roterer rundt i ring og det ser ut som han kommer bittelitt bakover. Anonymous poster hash: 1ce89...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 26. oktober 2014 #2 Del Skrevet 26. oktober 2014 Husker ikke når de begynner å åle, men det er hvertfall vanlig å bevege seg i ring, og det er lettere å skyve bakover enn å komme seg forover, så de pleier å begynne med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det gjorde min ved 5 mnd og men begynte ikke å åle fremover før hun var 7 mnd Anonymous poster hash: 77b6b...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Von Hertelhofen Skrevet 27. oktober 2014 #4 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ca 7 mnd var mine når de begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 27. oktober 2014 #5 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er vel veeeeldig individuelt. begge mine begynte da de var fem mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå