Gå til innhold

Eleonore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? :) Hvilke assosiasjoner gir det? Tenker dere at det er tungt å si?

Anonymous poster hash: 8b7b4...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, syns det er veldig tungt si.

Heller Ellinor eller Leonora☺

Skrevet (endret)

Ja det er tungt, men veldig pent også selv om det ikke er min favorittvariant av dette navnet.

Endret av sommertiara
Skrevet

Altfor tungt. Her hadde jeg heller tatt en "Rema 1000" versjon; Leonora eller Ellinor.

Skrevet

Nydelig! Synes ikke det er spesielt tungt. Kjenner en som heter Eleonora.

Skrevet

Veldig fint. Men hva med å ta vekk den ene oen, slik at det blir Elenore?

Anonymous poster hash: 767c4...3f1
Skrevet

Fint navn, men tungt å si ja.. Ellinor eller Leonora er bedre.. :) 

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:)

Mange som synes det er tungt, ja.. Men har fine kallenavnmuligheter, noe jeg synes er en bonus og veldig koselig. Jeg synes alle variantene av navnet er fine:) Men de andre alternativene, som Ellinor og Leonora, er ikke aktuelle av ulike grunner. Elenore har jeg ikke tenkt på, det skal jeg gjøre.

Anonymous poster hash: 8b7b4...a37
Skrevet

Hvis du liker andre varianter så er det også:

Elanor

Eleanor

Leonora

Eleonora

Sistnevnte flyter kanskje litt lettere enn med e-ending. Men som sagt, jeg synes ikke det er for tungt uansett. Man venner seg til alt. Våre barn har lange navn, men mange stavelser (lengste med 5 stavelser), men ingen bruker vi kallenavn på faktisk. Har litt kosenavn som vi bruker litt, men flere av de er faktisk lengre enn navnet ;)  Vi trodde egentlig at vi skulle bruke forkortelser mer enn det vi har gjort, men det faller seg liksom ikke naturlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...