Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe med en ny fot. Min er i jern og er innmari tung, og det er et sabla knot og få juletreet påplass oppi der. Jeg synes ikke gripfotene er noe særlig fine, så hva er alternativene da tro? Hva slag sfot har dere, gjerne bilde. Bruker dere "duk" under juletreet? Anonymous poster hash: 1ae4f...a4a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Har ikke duk under, det gjør det bare kronglete å støvsuge. Har gripfot fordi det er praktisk, og har den i en stor kobberkjele fordi det er pent. Anonymous poster hash: 8f6a1...330
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Har ikke duk under, det gjør det bare kronglete å støvsuge. Har gripfot fordi det er praktisk, og har den i en stor kobberkjele fordi det er pent. Anonymous poster hash: 8f6a1...330 Aahh, det hadde jeg ikke tenkt på, ha foten oppi noen annet var smart Jeg synes og den duken under gjør det kronglete å støvsuge, men jeg "føler" jeg må ha den, er så vant til det Anonymous poster hash: 1ae4f...a4a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Min ser nesten sånn ut. Er veldig glad i den, men som sagt et spetakkel å få juletreet på plass oppi der Hi Anonymous poster hash: 1ae4f...a4a
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har sånn lettvindt fot som man bare putter treet nedi. Koster vel 99 kr på europris. Jeg har en rund duk under.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har grønn (urrrgh) plastikk (dobbel uuurrrgh) gripefot, som mannen min har kjøpt. Syntes den er stygg, men praktisk. Har striesekk duk under med påtrykt nissemotiv. Er på jakt etter nytt på begge deler. Ser at stoffogstil har gobbelin stoff som kan brukes til duk under. Anonymous poster hash: 33ce1...4b6
Optatium Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har en slik di har bilde av, lever greit med den. Det bør være en duk under for å beskytte gulvet mot vannsøl.
MamaLadyBug Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Nettopp fått gubben til å snekre en "juletrekasse" til meg. Type eplekasse. Har falskt tre og ønsket å skjule den stygge foten og ledningene.
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 #9 Skrevet 26. oktober 2014 Nettopp fått gubben til å snekre en "juletrekasse" til meg. Type eplekasse. Har falskt tre og ønsket å skjule den stygge foten og ledningene. Legg ut et bilde a Nysgjerrig se.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #10 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har en sånn stygg gripefot, men har planer om å den skjult på et vis i år. Vi har en nydelig duk under:) Anonymous poster hash: 01025...e56
Elsker livet Skrevet 26. oktober 2014 #11 Skrevet 26. oktober 2014 Hadde planer om denne, helt til jeg så prisen.http://www.juletrefoten.no/default.pl?showProduct=294&pageId=153 Nå har vi en stygg grønn som alle har. Før den hadde vi en helt ok, men veldig upraktisk i smijern.
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Wow... det var en voksen pris på den ja!!!
MamaLadyBug Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Nettopp fått gubben til å snekre en "juletrekasse" til meg. Type eplekasse. Har falskt tre og ønsket å skjule den stygge foten og ledningene. Legg ut et bilde a Nysgjerrig se. den blei ikke helt ferdig:-( gikk tom for planke. Men den er 50x50 og ca. 40 høy. Litt flaut men knabba ideen da jeg "måtte" sjekke ut hun der villapaprikawannabe'en igår. Hun har treet plassert i en kasse og det synes jeg var lurt. Fint var det å:-). Gladehjemetellerannet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå