BarnNr.4 :) Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Har ei tann som jeg må rotfylle, men er det mulig i en graviditet?? Har aldri gått til tannlege når jeg har gått gravid.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Man vil vel helst gjøre minst mulig sånt i et svangerskap. Men må man så må man. Alternativet er jo å trekke, men det krever jo bedøvelse det også. Men det kan jo være et alternativ å legge en midlertidig fylling der. Jeg vet ikke hvor mye det haster? Det er vel helst røntgen man skal inngå. Men med de nye maskinene er det svært lite stråling, samt at du får jo blymappe over magen. Nei ring å prat med tannlegen din du. Anonymous poster hash: b9b14...026
Minsin1 Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 For bedøvelse sin del så går d nok bra. D e så liten mengde og langt unna magen. D e bare å informere tannlegen så vet han nok ka han kan og ikke kan gjøre.
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 26. oktober 2014 #4 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har just hatt del 1 av rotfylling faktisk! Var da 34uker på vei, og d gikk veldig fint! Når ho tok bilde a tanna så fikk æ et "teppe" over magen som skulle beskytte barnet! Skal tilbake igjen i des, å ta del 2! Men da er vår lille jente kommet til verden
Gjest Ovidia Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Helt uproblematisk å gå til tannlegen/rotfylle/få lokalbadøvelse som gravid
BarnNr.4 :) Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2014 Tusen takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå