cecilies mamma Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Skal på ul ikke uke 7 hva kan jeg forvente se? Når kan jeg vente å se et lite knøtt der inne?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 I uke 7 burde du vel kunne se en oppklaring med en liten klump inni og et bankende hjerte. Tror jeg.. Anonymous poster hash: 63e28...574
Tallah Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Her er mitt UL-bilde fra uke 6+5 Vi så en tydelig spire med hjerteslag. Den ble målt, så det var plommesekk der og at spiren generelt var på riktig sted inni der. Mange sier man ikke ser så mye, men det man ser er virkelig alt man trenger på dette tidspunktet ♥
cecilies mamma Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2014 Tusen takk for både svar og bilde 💕
Paeonia Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Vi var på ultralyd på torsdag, da var jeg ca 7+5. Vi så det lille knøttet vårt, ca 1,4 cm lang og med et bittelite hjerte som jobba som en helt Vi kunne også se ryggraden godt fra en av vinklene, også hode og noe som jeg regner med var bena. Plommesekken så vi også. Her er link til bilde: https://imageshack.com/i/eyPWrMqKj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå