Gå til innhold

Skal til New York!! Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal vi bo?

Er jo en stor jungel den byen der...og ikke så billig å bo heller...

Tips fra dere som har been there, done that?

:)

Anonymous poster hash: 5cc2a...7d7
Skrevet

Hvor mang er dere ? Det svarer seg ofte å leie en leilighet i stedet for hotell.

Anonymous poster hash: 89b1f...830
Skrevet

Vi er bare to og skal være der 5-6 netter

Skrevet

Bruk hotwire.com, iallefall der jeg får de beste prisene på hotell når vi reiser. Så lenge dere bor på Manhatten er d meste innen for rekkevidde, banen går over alt. 

Anonymous poster hash: d22ad...fe2
Skrevet

Å leie leilighet i new York så kort periode har blitt ulovlig. Sikkert mange som fortsatt leier ut men det blir jo en risk å ta.

Søk etter new York tips på forskjellige blogger, det finnes utallige, så finner du sikkert et godt tips om et bra hotell.

Jeg personlig ville ikke bodd oppe ved central park, fifth avenue for det blir " usentralt" i forhold til mange bra restauranter, utesteder butikker og lignende. Vi bodde mellom meetpacking district og greenwich village og det var helt perfekt. Fikk veldig new York følelsen der, som jeg syns er mye mer enn skyskrapere. Mens andre syns det er toppen av lykke og bo midt på times square.

Skrevet

Williamsburg er veldig hyggelig:)

Anonymous poster hash: e9131...6c2

Skrevet

Det er desverre dyrt å bo på hotell i NY. Vi var der nylig og betalte nesten 14000,- for fem netter. Dobbeltrom inkl frokost.

Anonymous poster hash: 7c9bc...d2b

Skrevet

Samme hvor du bor bare du bor i nærheten av banen. Mye billigere å bo litt utenfor. Kjempelett å komme seg rundt!

Skrevet

sjekk ut nyc-jc.com. nordmenn som leier ut.

leide av de for noen år siden. veldig fornøyde.

ellers drømmer jeg om å bo på the library hotell. det er lekkert!

Anonymous poster hash: b3993...a70

Skrevet

Vi kom nettopp hjem fra NY, bodde på dette hotellet: http://washingtonsquarehotel.com. Hotell i NY er dyrt, men dette er greit og har bra kvalitet. Fint rom selv om det er litt lite, veldig hyggelig betjening og litt roligere enn lenger opp på Manhattan.

Anonymous poster hash: baa04...d29

Skrevet

Veldig enkelt og små rom, men rene kg funksjonelle og overkommelig pris: Pod Hotellene. Pod 39 har dessuten kjempe fin takterrasse med bar.

Anonymous poster hash: fcec3...420

Skrevet

Hotell i NY er dyrt desverre. Jeg er veldig glad i området som heter Midtown East - der har du gangavstand til det meste :) 

Vi har leid leilighet flere ganger; manhattanutleie.no er et norsk firma som leier ut leiligheter. Veldig greit, men da er man avhenging av bane fordi de fleste leilighetene ligger ganske langt opp på Manhattan. 

Vi var der for 3 uker siden og da leide vi gjennom et amerikansk selskap. Bodde i 52 gate og det var helt supert! 

Husker ikke hva det selskapet het, men fant leiligheta på vrbo.com :) 

Ellers vet jeg at mange er fornøyde med pod hotellene som ble nevnt over her :) 

Kos dere - det er en fantastisk by! 

Anonymous poster hash: 02ad6...912
Skrevet

Takk :)

Kjempelenge siden jeg har vært i New York, er mer vant til andre deler av Usa og fikk litt sjokk nå når jeg skulle finne hotell :)

Er vant til å bo bra for under 100 dollar natta :fnise:

Skrevet

Vi kom nettopp hjem fra NY, bodde på dette hotellet: http://washingtonsquarehotel.com. Hotell i NY er dyrt, men dette er greit og har bra kvalitet. Fint rom selv om det er litt lite, veldig hyggelig betjening og litt roligere enn lenger opp på Manhattan.

Jeg har bodd her også for et par år siden http://www.cosmohotel.com. Litt lenger ned på Manhattan, nesten nede ved Ground Zero. Litt billigere, men uten frokost. Starbucks i bygningen og rett ved t-banestasjon. Helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...