Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Birdy! 😊

Da har jeg lagt noen kort på deg, og ja jeg ser graviditet! Jeg får både et kort som representerer barnet, og et kort som forteller at det nærmer seg. Barnet kommer veldig snart.

Jeg er litt usikker på svangerskapet, da det kommer noen kort som kan (KAN) fortelle at svangerskapet vil være slitsomt, kanskje litt tungt. Mye dype følelser, lang vei, mye hormoner osv.

Som sagt, det kan også representere noe annet. Jeg får generelt inn at det er mye tankekjør, litt mørke følelser, ensomhet, tid alene, muligvis depresjon osv. Slike ting!

Om dette handler om svangerskapet eller noe annet i ditt liv, er jeg usikker på.

Men barnet kommer og veldig snart! Barnet er frisk og flott. Og jeg får også litt informasjon om barnet:

Sterk person, generøs, vennlig, litt innadvendt, fokus på studier, lærdom, glad i viten og kunnskap.

Får også opp noe om ansettelse/handelsavtaler. Vekst, eventuell kunsternisk evne.

Noe om økonomien der.

Får også inn at du skal tenke positivt! Forvent positivt utfall. Omgi deg med natur, frisk luft, sunn mat, fokuser på deg og det som gjør deg lykkelig!

Lykke til!

God klem fra Bex

Anonymous poster hash: 657c6...b4c

Tusen takk for svar😊 kjempe spennende😊 men betyr det at jeg Blir gravid i år da?😊 fikk du opp noe kjønn?😊

Det du skriver i forhold til svangerskapet, er nok sånn jeg har hatt det det siste året. Derfor du sikkert ble usikker hva det gjaldt. Er i forhold til hvordan vi bor nå. Men det kommer til å ordne seg om ett par måneders tid. Ett bygge prosjekt som har tatt mye lengre enn vi trodde og vi har måtte bodd med min svigermor!!

Tusen takk for lesingen 😊 veldig takknemlig 😊 Klem til deg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...