cecilies mamma Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Mener legene at jeg er på vei, men kan ikke se noe annet enn en klump på ul... Havnet på akutte pga sykdom derfor jeg fikk ul så tidlig. Men jeg er redd noe er galt, veldig redd. Vanvittige magesekken og kvalme hver dag. Hvordan opplever dere første tri? Er det andre her som har eller risikerer risiko svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Hmmm, vet ikke helt hva du spør etter her annet om hvordan man opplever 1 trimester?! Oki, legen mener du er 5 uker på vei! Er dette etter dine beregninger også da eller? Når man er 5 uker på vei så kan man knapt se noe på ul, så da stemmer det nok med det som legen sa! Hva mener du med vanvittige magesekken? Er du oppblåst? Dette er helt vanlig så tidlig, har det selv og jeg er også 5 uker på vei! Og har du fått konstatert at du har et risikosvanherskap siden du spør om det, i så tilfelle ble jeg veldig nysgjerrig på hvorfor (ikke det at du trenger å svare på akkurat det) Må ærlig si at det var mye her jeg ble forvirra over hi, sorry Men når det er sagt så kan jeg fortelle hvordan jeg opplever første trimester så langt! Keg er som sagt knappe 5 uker på vei selv! Magen er oppblåst, puppene småømme til tider og humøret opp og ned! Er ikke direkte kvalm men kan bli uggen innimellom! klart jeg er redd at ting ikke er som det skal være, hvertfall siden vi mistet i uke 9 tidligere i sommer. Men av erfaring så kan jeg faktisk ikke gå rundt å være redd heller, det er ingenting jeg kan få gjort til eller fra, annet enn å følge kostholdsråd, trene, ikke drikke alkohol og hive ut snusen! Jeg var slik som deg da jeg var gravid sist, kjempe bekymret og det ødela mye følte jeg! Skulle tro at jeg hadde disse bekymringene nå også, siden vi tross alt har mistet tidligere, men det har jeg ikke,fordi jeg vet at vi kan ikke gjøre noe med det likevel, det som skjer skjer av en grunn! Jeg ville prøvd å senke skuldrene og tenke over det fantastiske som skjer inni deg nå, nyte ukene som kommer! Lykke til og gratulerer med spire på vei Anonymous poster hash: f5f5a...ee1
cecilies mamma Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2014 Magesekken skulle vert magesmerter ☺ Har vert gravid igjen eggleder Før og forbinder smertene med da jeg sprakk opp. Dette er mitt sjette svangerskap, har to barn. Det har vert risiko hver gang,så jeg skal bli fulgt opp nøye. Dersom utviklingen fortsetter. Lurer vell på om smertene jeg har er vanlig og når jeg kan forvente se noe mer enn plommesekken på ul? ☺
KbyK Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 må virkelig si at du er ei sterk dame! 2 risiko svangerskap og din 6 graviditet med uheldige hendelser og mye smerte... du er ei tøff dame! er ikke sikker på om jeg hadde klart det. lykke til med knøttet i magen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Magesekken skulle vert magesmerter ☺ Har vert gravid igjen eggleder Før og forbinder smertene med da jeg sprakk opp. Dette er mitt sjette svangerskap, har to barn. Det har vert risiko hver gang,så jeg skal bli fulgt opp nøye. Dersom utviklingen fortsetter. Lurer vell på om smertene jeg har er vanlig og når jeg kan forvente se noe mer enn plommesekken på ul? ☺ oki, da skjønte jeg litt mer,haha men huff, skal si du har opplevd mye tøft ifm graviditet da dessverre kjenner jeg meg ikke igjen i smertene du beskriver. Jeg kan få vondt innimellom, men det er overkommelige smerter som jeg tenker er helt naturlig siden livmoren strekker seg! Jeg ville absolutt vært på vakt hvis disse smertene vedvarer eller eskalerer ytterligere! I slutten av uken så skal de være mulig for gyn å se noe på ul, så da ville jeg fått tatt en ul igjen! Håper det går bra denne gangen og at du er bare en av de uheldige med store voksesmerter! Lykke til Anonymous poster hash: f5f5a...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå