Gå til innhold

Hvordan takle å bli avvist av samboer hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo snart psykotisk av dette... Er SÅ kjipt å bli avvist. Jeg er i midten av 30-årene, samboer er i begynnelsen av 30-årene, det vil si ingen av oss er "for gamle" til å ha sexlyst. Likevel blir jeg avvist hele tiden, og det gjør vondt hver gang. Hvordan forandre seg slik at jeg slutter å reagere så kraftig på avvisning? Noen tips?

Anonymous poster hash: 140ae...3d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å prøve deg, så slipper du å vli avvist. Begynn å gjøre seksuelle ting på egenhånd.

Anonymous poster hash: a2075...bc3
Skrevet

Slutt å prøve deg, så slipper du å vli avvist. Begynn å gjøre seksuelle ting på egenhånd.

Anonymous poster hash: a2075...bc3

Hvis jeg slutter å prøve meg så kommer i aldri til å ha sex. Nå har vi det i hvert fall 3-4 ganger i året. Og nei, dildo er ikke det samme som sex med en levende mann.

Skrevet

Vi hadde en sånn lang periode noen år tilbake. Ingenting gjorde at jeg følte meg mindre avvist, men jeg sluttet til slutt å ta initiativ - hadde ikke sex på 1,5 år. Jeg vurderte å gå fra han hver dag i den perioden, men holdt ut og vi kom iss forbi det. Men Gud så sur og gretten jeg var i laaaaang tid. Hvorfor vil han ikke ha sex?

Anonymous poster hash: 0028a...9ce

Skrevet

Vi hadde en sånn lang periode noen år tilbake. Ingenting gjorde at jeg følte meg mindre avvist, men jeg sluttet til slutt å ta initiativ - hadde ikke sex på 1,5 år. Jeg vurderte å gå fra han hver dag i den perioden, men holdt ut og vi kom iss forbi det. Men Gud så sur og gretten jeg var i laaaaang tid. Hvorfor vil han ikke ha sex?

Anonymous poster hash: 0028a...9ce

Han har aldri forklart det, nekter å snakke om det. Vi har hatt det sånn i over 2 år nå. Jeg orker snart ikke mer, og går, selv om vi har barn sammen. Tanken på å leve hele livet uten sex og oppmerksomhet (han viser selvfølgelig aldri at han tenner på meg, vil ha meg osv) er uutholdelig.

Skrevet

Uff, føler med deg! ikke fult så ille her da. Men han jeg er sammen med er også ganske dårlig til å vise at han har lyst på meg. Nå prøver vi på baby, så nå er det jo ca annenhver dag. Men ellers er det kanskje 3-4 ganger i mnd max. 

Jeg prøver meg skjeldent. Det er fordi han også har prøvd seg skjeldent tidligere, og jeg tørr rett å slett ikke å ta initiativ, siden jeg tenker at om HAN ikke gjør det, så har han sikkert ikke lyst. 

Anonymous poster hash: c1bd4...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...