Gå til innhold

Lengter etter ei (frisk) jente.

Anbefalte innlegg

Vi har to flotte gutter. En frisk, og en med en alvorlig diagnose. Vi ønsker oss et barn til, og det viktigste er selvfølgelig barnets helse. (Vi har jo mye erfaring med det motsatte). Siden jeg vet at dette blir vårt siste barn, så må jeg innrømme at jeg lengter etter å få ei jente. Er det noen som ser hva som venter oss. Vi kommer til å starte med prøvingen neste mnd, så det er kanskje vanskelig å se??

Vi vil selvfølgelig ta i mot en gutt med åpne armer også:) Det vet jeg at dere skjønner.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177616-lengter-etter-ei-frisk-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Da har jeg sett på deg!

Ja jeg ser graviditet, og jeg ser en jente. Jeg fikk ihvertfall et prinsessekort, som representerer feminin energi. Hun blir spontan og entusiastisk!

Og viktigst av alt, hun blir frisk og velskapt!

Graviditet ser ut til å være nær forestående. Innenfor de neste mnd.

Jeg får også the Empress, som representerer fertilitet, barn, skapelse og hengiven mor.

Jeg fikk faktisk to kort som begge forteller om graviditet!

Og da et ekstra kort som forteller om en feminin energi i barnet.

Jeg får også følelsen av at barnet som kommer, er en sjel som du har hatt i livet ditt, men som gikk bort. Sjelen kommer tilbake i barnet som kommer.

Det kan både være en mann og en kvinne, uavhengig av barnets kjønn!

Jeg ser ellers mye glede og varme hos deg!

Ønsker deg og dere alt godt! Ta godt vare på hverandre ❤️

Klem fra Bex

Anonymous poster hash: 8c3e6...dc3

Annonse

Tusen hjertelig takk for et helt nydelig svar! Nesten så jeg vil gi deg en god klem!

Takk!

Bare hyggelig! :-)

Gi meg gjerne oppdatering!

Jeg sender gjerne enda klem, jeg! Haha 😃

Anonymous poster hash: 8c3e6...dc3

• 1 måned senere...

Hei igjen! I dag fikk jeg faktisk en svak positiv graviditetstest, selv om vi egentlig skulle vente til etter jul med prøvingen. Så om det viser seg at denne graviditeten varer, og barnet viser seg å være friskt ved morkakeprøve, ser det ut som det kan bli et augustbarn:) (jeg er også det:). Jeg håper du har rett angående det du følte:) Jeg tør ikke helt å stole på graviditetstestest enda heller, fordi jeg enda er 3 dager før forventet mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...