Gå til innhold

Hvor mye er klokka nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klokke på nattbordet, på pcen og på mobilen foran meg nå. Da jeg sto opp i stad, så jeg på nattbordsklokka. Klokka var 9. Jeg følte egentlig for å stå opp, men var så heldig at samboeren mente jeg kunne ligge litt til... Så jeg tok med meg pcen. Der viser klokka nå 07:31. Det ble jo helt feil i forhold til nattbordsklokken... Så jeg sjekket mobilen. Ja, gjett. 08:31 !

Nattbordsklokka stiller ikke seg selv. Mobilen vet jeg ikke (men trodde det), men pcen gjør jo det, så jeg regner med den er riktig? Utrolig merkelig at nattbordsklokken i så fall viser såpass feil... Vel, jeg hadde mye drømmer i natt, kanskje jeg stilte den i søvne... 

Så hva er klokka, damer? 

Fortsetter under...

Skrevet

08.35 :D

Hilsen ho som har fulgt nøye med på klokka i natt pga våkent barn :P

Skrevet

Er det pcen som er feil? Jøss, hva har stukket den'a...  :sprettoy: 

Stakkars deg som har hatt våkent barn! Ikke gøy. Men når jeg tenker meg litt om, så så jeg på nattbordsklokka da ungen våkna (samboerens tur til å ta henne i dag), og jeg syntes han var sååå heldig at klokka var 07:15 før hun våkna! Hun har våkna 5-6 tiden siste tiden, men sover innimellom lengre. Men, haha, stakkars, klokka kan jo ikke ha vært mer enn kvart over fem  :rolleyes: Og jeg jagde ham opp da hun sutret, fordi hun hadde jo sovet så lenge i dag, vært så flink, så da kunne han godt stå opp fort som svint  :nigo: Litt dårlig samvittighet kjenner jeg... 

Skrevet

Er det pcen som er feil? Jøss, hva har stukket den'a...  :sprettoy: 

Stakkars deg som har hatt våkent barn! Ikke gøy. Men når jeg tenker meg litt om, så så jeg på nattbordsklokka da ungen våkna (samboerens tur til å ta henne i dag), og jeg syntes han var sååå heldig at klokka var 07:15 før hun våkna! Hun har våkna 5-6 tiden siste tiden, men sover innimellom lengre. Men, haha, stakkars, klokka kan jo ikke ha vært mer enn kvart over fem  :rolleyes: Og jeg jagde ham opp da hun sutret, fordi hun hadde jo sovet så lenge i dag, vært så flink, så da kunne han godt stå opp fort som svint  :nigo: Litt dårlig samvittighet kjenner jeg... 

Jeg mente at klokka må ha vært kvart over 6 og ikke 5... Surrehue  :fnise:

Skrevet

Virkelig? Så glup du er!

Anonymous poster hash: 4dcae...9f5

Annonse

Skrevet

Virkelig? Så glup du er!

Anonymous poster hash: 4dcae...9f5

Hm? Nå henger jeg ikke helt med her  :rolleyes:

Skrevet

Gå inn på www.klokka.no

så får dere opp hva klokken er.

Skrevet

Gå inn på www.klokka.no

så får dere opp hva klokken er.

Jeg prøvde å oppdatere pcklokka via den siden, men av en eller annen grunn klarte den det ikke. Jeg har fått stilt alle klokkene riktig nå da :-) Var skikkelig rart at pcen hadde stilt seg to timer tilbake da... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...