tulla+to Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har klokke på nattbordet, på pcen og på mobilen foran meg nå. Da jeg sto opp i stad, så jeg på nattbordsklokka. Klokka var 9. Jeg følte egentlig for å stå opp, men var så heldig at samboeren mente jeg kunne ligge litt til... Så jeg tok med meg pcen. Der viser klokka nå 07:31. Det ble jo helt feil i forhold til nattbordsklokken... Så jeg sjekket mobilen. Ja, gjett. 08:31 !Nattbordsklokka stiller ikke seg selv. Mobilen vet jeg ikke (men trodde det), men pcen gjør jo det, så jeg regner med den er riktig? Utrolig merkelig at nattbordsklokken i så fall viser såpass feil... Vel, jeg hadde mye drømmer i natt, kanskje jeg stilte den i søvne... Så hva er klokka, damer?
Klompelompe Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 08.35 Hilsen ho som har fulgt nøye med på klokka i natt pga våkent barn
tulla+to Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2014 Er det pcen som er feil? Jøss, hva har stukket den'a... Stakkars deg som har hatt våkent barn! Ikke gøy. Men når jeg tenker meg litt om, så så jeg på nattbordsklokka da ungen våkna (samboerens tur til å ta henne i dag), og jeg syntes han var sååå heldig at klokka var 07:15 før hun våkna! Hun har våkna 5-6 tiden siste tiden, men sover innimellom lengre. Men, haha, stakkars, klokka kan jo ikke ha vært mer enn kvart over fem Og jeg jagde ham opp da hun sutret, fordi hun hadde jo sovet så lenge i dag, vært så flink, så da kunne han godt stå opp fort som svint Litt dårlig samvittighet kjenner jeg...
tulla+to Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2014 Er det pcen som er feil? Jøss, hva har stukket den'a... Stakkars deg som har hatt våkent barn! Ikke gøy. Men når jeg tenker meg litt om, så så jeg på nattbordsklokka da ungen våkna (samboerens tur til å ta henne i dag), og jeg syntes han var sååå heldig at klokka var 07:15 før hun våkna! Hun har våkna 5-6 tiden siste tiden, men sover innimellom lengre. Men, haha, stakkars, klokka kan jo ikke ha vært mer enn kvart over fem Og jeg jagde ham opp da hun sutret, fordi hun hadde jo sovet så lenge i dag, vært så flink, så da kunne han godt stå opp fort som svint Litt dårlig samvittighet kjenner jeg... Jeg mente at klokka må ha vært kvart over 6 og ikke 5... Surrehue
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #6 Skrevet 26. oktober 2014 Virkelig? Så glup du er! Anonymous poster hash: 4dcae...9f5
tulla+to Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2014 Virkelig? Så glup du er! Anonymous poster hash: 4dcae...9f5 Hm? Nå henger jeg ikke helt med her
me_87 Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Gå inn på www.klokka.no så får dere opp hva klokken er.
tulla+to Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2014 Gå inn på www.klokka.no så får dere opp hva klokken er. Jeg prøvde å oppdatere pcklokka via den siden, men av en eller annen grunn klarte den det ikke. Jeg har fått stilt alle klokkene riktig nå da :-) Var skikkelig rart at pcen hadde stilt seg to timer tilbake da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå