Tonjeberl Skrevet 25. oktober 2014 #1 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hei! Har gått på forskjellige p-piller i ca 4 år, og de siste 5 årene har jeg gått på Cerazette uten noen pauser. Jeg og samboer vil begynne å prøve, så tok min siste pille rundt den 20.august. Fikk mens 5.sept, igjen den 29.september og nå den 24.oktober. Men ikke gravid enda... Litt uregelmessig, men virker som jeg har en syklus på omtrent 23-24 dager? Er det noen av dere som har erfaringer med å bli gravide etter minipiller, evt som også har uregelmessig/kort syklus? Har veldig lyst til å bli gravid med en gang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177561-gravid-etter-p-pillerminipille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 26. oktober 2014 #2 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei! Har gått på forskjellige p-piller i ca 4 år, og de siste 5 årene har jeg gått på Cerazette uten noen pauser. Jeg og samboer vil begynne å prøve, så tok min siste pille rundt den 20.august. Fikk mens 5.sept, igjen den 29.september og nå den 24.oktober. Men ikke gravid enda... Litt uregelmessig, men virker som jeg har en syklus på omtrent 23-24 dager? Er det noen av dere som har erfaringer med å bli gravide etter minipiller, evt som også har uregelmessig/kort syklus? Har veldig lyst til å bli gravid med en gang! Jeg slutta også på pilla i aug og første syklus var 32 dager også 25 dager og nå har jeg akkurat testet positivt Men det lønner seg å kjøpe eggløsnings tester og sjekke morgen og kveld for da får du litt bedre kontroll over syklusen din og vet mer når du kan forvente menstruasjon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177561-gravid-etter-p-pillerminipille/#findComment-146762150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå