Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 For ordens skyld er dette ikke en kontakt annonse. Men vi drømmer om det og lurer på hvor i alle dager man finner ei som vil være med? Noen med erfaring eller tips? Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har ikke direkte erfaring, men vet flere har gjort det på erotiske chattesider.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har ikke direkte erfaring, men vet flere har gjort det på erotiske chattesider. Det var vel noe sånt jeg tenkte meg, men jeg vet jo ikke hvor jeg finner det engang. Synes jo det er litt skummelt også men det frister., Så er det vel best at jeg finner hun og ikke at han gjør det. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181 Er det jeg har frykta ved å prøve på nett. Alternativt funnet et annet par, men han ønsker ikke at jeg skal ha sex med en annen mann. Og da blir vel neppe et annet par med på å bare låne bort henne til oss... Utlandet... Tja, det går jo. Hvor reiser dere? Hi Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181 Er det jeg har frykta ved å prøve på nett. Alternativt funnet et annet par, men han ønsker ikke at jeg skal ha sex med en annen mann. Og da blir vel neppe et annet par med på å bare låne bort henne til oss... Utlandet... Tja, det går jo. Hvor reiser dere? HiAnonymous poster hash: dfa6e...f6a typisk at ikke han liker at du skal være med en annen mann men en annen kvinne skal ha med seg i sengen ja! Anonymous poster hash: 1da42...aa5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181 Er det jeg har frykta ved å prøve på nett. Alternativt funnet et annet par, men han ønsker ikke at jeg skal ha sex med en annen mann. Og da blir vel neppe et annet par med på å bare låne bort henne til oss... Utlandet... Tja, det går jo. Hvor reiser dere? HiAnonymous poster hash: dfa6e...f6a typisk at ikke han liker at du skal være med en annen mann men en annen kvinne skal ha med seg i sengen ja! Anonymous poster hash: 1da42...aa5 Ja det er vel litt typisk, men samtidig er jeg enig. Jeg kan godt tenne på en annen kvinne men ønsker ikke å bli pult av en annen mann. Skjønner? Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 Min erfaringer på erotiske chattesider er at det flommer over av menn/gutter og så er det en del par som ønsker jenter, enten single eller jente i par. Annonsene har få svar og det er en del uærlige profiler dessverre. Anonymous poster hash: 749e3...719
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #9 Skrevet 25. oktober 2014 Æsj, for en egoist!!! Spyyyy Anonymous poster hash: 55e4c...0da
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #10 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181 Er det jeg har frykta ved å prøve på nett. Alternativt funnet et annet par, men han ønsker ikke at jeg skal ha sex med en annen mann. Og da blir vel neppe et annet par med på å bare låne bort henne til oss... Utlandet... Tja, det går jo. Hvor reiser dere? HiAnonymous poster hash: dfa6e...f6a typisk at ikke han liker at du skal være med en annen mann men en annen kvinne skal ha med seg i sengen ja! Anonymous poster hash: 1da42...aa5 Ja det er vel litt typisk, men samtidig er jeg enig. Jeg kan godt tenne på en annen kvinne men ønsker ikke å bli pult av en annen mann. Skjønner? Anonymous poster hash: dfa6e...f6a ja det skjønner jeg, men skjønner du meg? Hva hvis du hadde vært åpen for en mann i stedenfor da? Da hadde sikkert gubben nektet plent, mens med en gang det er snakk om en annen kvinne han kan knulle, så skal det være greit?! Anonymous poster hash: 1da42...aa5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #11 Skrevet 25. oktober 2014 Det er dessverre veldig vannsklig. Vi har prøvd lenge men veldig mye gutter som later som de er damer. Vi har gitt opp. Har heller trekant eller gruppe på klubber i utlandet. Her i Norge er det for kroppsfiksert med silikon og modellkropper. Anonymous poster hash: b3b90...181 Er det jeg har frykta ved å prøve på nett. Alternativt funnet et annet par, men han ønsker ikke at jeg skal ha sex med en annen mann. Og da blir vel neppe et annet par med på å bare låne bort henne til oss... Utlandet... Tja, det går jo. Hvor reiser dere? HiAnonymous poster hash: dfa6e...f6a typisk at ikke han liker at du skal være med en annen mann men en annen kvinne skal ha med seg i sengen ja! Anonymous poster hash: 1da42...aa5 Signerer den. Enkelte gjør alt for å få ligge med andre damer. Han her er en luring, bruker felles fantasi for å være "legitimt" utro, mens kona får selvfølgelig ikke lov til å røre andre. I pose og sekk heter det... HI, hadde DU gått med på det hvis det var et par, uavhengig av hva mannen mener? Bare nysgjerrig. Anonymous poster hash: 6feef...12f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #12 Skrevet 26. oktober 2014 Haha, dere er utrolige. Jeg har selv foreslått dette, det er ikke hans forslag. Han har også sagt at han først og fremst har lyst til å se på og at han skal ha sex med meg. Det er jeg som har spurt om han vil ta henne også hvis jeg ber ham om det. Han har vært skeptisk, men er åpen for det hvis jeg er sikker på at det er ok. Altså ikke han som er luringen her. Jeg lurer bare på hvor jeg finner henne. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #13 Skrevet 26. oktober 2014 Grancanaria , København Er plassene vi bruker å reise til, Anonymous poster hash: b3b90...181
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #14 Skrevet 26. oktober 2014 Noen steder i København du kan anbefale? Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har et bekjent-par som fikser seg ekstrajente titt og ofte når de er på byn Hvordan de gjør det,vet jeg ikke,men slik jeg kjenner de,er det damen i forholdet som begynner å rote med en jente,også utvikler det seg derfra Anonymous poster hash: 7b2ab...1dd
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #16 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har et bekjent-par som fikser seg ekstrajente titt og ofte når de er på byn Hvordan de gjør det,vet jeg ikke,men slik jeg kjenner de,er det damen i forholdet som begynner å rote med en jente,også utvikler det seg derfra Anonymous poster hash: 7b2ab...1dd Ja vi har tenkt tanken, men så vet man jo aldri helt hva man får med seg fra byen heller da, tenker på kjønnssykdommer og sånt... Lite fristende. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #17 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har et bekjent-par som fikser seg ekstrajente titt og ofte når de er på byn Hvordan de gjør det,vet jeg ikke,men slik jeg kjenner de,er det damen i forholdet som begynner å rote med en jente,også utvikler det seg derfra Anonymous poster hash: 7b2ab...1dd Ja vi har tenkt tanken, men så vet man jo aldri helt hva man får med seg fra byen heller da, tenker på kjønnssykdommer og sånt... Lite fristende. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a Hvem som helst kan jo ha sykdommer da! Anonymous poster hash: d1eb4...bac
Luksusdyret Skrevet 26. oktober 2014 #18 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har et bekjent-par som fikser seg ekstrajente titt og ofte når de er på byn Hvordan de gjør det,vet jeg ikke,men slik jeg kjenner de,er det damen i forholdet som begynner å rote med en jente,også utvikler det seg derfra Anonymous poster hash: 7b2ab...1dd Ja vi har tenkt tanken, men så vet man jo aldri helt hva man får med seg fra byen heller da, tenker på kjønnssykdommer og sånt... Lite fristende. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a Hvem som helst kan jo ha sykdommer da! Anonymous poster hash: d1eb4...bac Signerer den. Man vet heller ikke hva man får med seg fra nettet eller bekjentskapskretsen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #19 Skrevet 26. oktober 2014 Forsåvidt riktig det da. Men det bare føles ryddigere... Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #20 Skrevet 26. oktober 2014 Dersom du hr lyst å ha sex med ei jente, hvorfor ta med mannen? Lettere å fikse jente til bare deg Anonymous poster hash: 46f6f...c69
runag Skrevet 26. oktober 2014 #21 Skrevet 26. oktober 2014 Haha, dere er utrolige. Jeg har selv foreslått dette, det er ikke hans forslag. Han har også sagt at han først og fremst har lyst til å se på og at han skal ha sex med meg. Det er jeg som har spurt om han vil ta henne også hvis jeg ber ham om det. Han har vært skeptisk, men er åpen for det hvis jeg er sikker på at det er ok. Altså ikke han som er luringen her. Jeg lurer bare på hvor jeg finner henne. Anonymous poster hash: dfa6e...f6a Dette høres ut som risky business. Det er fare for at han ikke vil synes ideen er like sexy i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #22 Skrevet 26. oktober 2014 Dersom du hr lyst å ha sex med ei jente, hvorfor ta med mannen? Lettere å fikse jente til bare deg Anonymous poster hash: 46f6f...c69 der sier du noe faktisk. Siden det er hi's forslag og mannen har allerede sagt at han bare vil observere! Hi:skjønner ikke poenget med trekant hvis mannen ikke skal delta i akten ?! Anonymous poster hash: 1da42...aa5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #23 Skrevet 26. oktober 2014 Så les alt hva HI sier. Jeg synes du skal finne henne, ikke han det blir fort galt. Er på leting selv så si ifra om hvor du finner. Anonymous poster hash: 02081...ed9
oslofrk Skrevet 26. oktober 2014 #24 Skrevet 26. oktober 2014 Cupido.no Jeg fant et supert par der 😜 Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #25 Skrevet 26. oktober 2014 Cupido.no Jeg fant et supert par der 😜 Lykke til! Du fant et par der? Fortsatt interessert? 😜 Anonymous poster hash: dfa6e...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå