Gå til innhold

Flott side med oversikt over symptomer og testing ift dag dpo

Anbefalte innlegg

Kom over denne side ved sist pp, og syns da selv at det var veldig lurt å teste ved 9 DPO, som selvfølgelig ikke ga noe utsalg..Siden jeg tross alt ikke var gravid.

Har alltid tenkt at det aller tidligste en kan teste er ved 10 DPO, men tydeligvis så kaaan en få positiv test før dette.

Denne siden viser prosentvis hvor mange som får positiv test og negativt test i forhold til hvilken DPO-dag de er på.
Statisktikken er delt opp i sterk strek, svak strek, ultratynn strek og negativ.
Statistikken tar kun utgangspunkt i gravide. Hvis ikke hadde det jo blit helt feil.

Denne siden viser også symptomer som disse gravide har hatt og i hvilken DPO.

Syns denne var fantastisk  og må selvfølgelig dele den.

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8

Fortsetter under...

Der var den ja. Så denne for en stund siden og har ikke klart å finne den igjen.

Snodig at kun 4% har positiv blodprøve på 14DPO.... Betyr dette at kun 4% testet, eller at kun 4% av de som testet fikk positiv?

Der var den ja. Så denne for en stund siden og har ikke klart å finne den igjen.

Snodig at kun 4% har positiv blodprøve på 14DPO.... Betyr dette at kun 4% testet, eller at kun 4% av de som testet fikk positiv?

Det betyr ikke positiv blodprøve, men veldig sterk positiv :) En blodprøve vil slå ut positivt tidligere enn en urinprøve.

Jeg mener der det står "blood positive". Det menes en positiv blodprøve, men kun 4% som fikk positiv blodprøve på 14DPO.

"Blood positive" i denne sammenheng betyr nok "ekstremt sterk positiv", det er et uttrykk på eng. Ellers ville det stått "positive blood (test)" antar jeg. Og blodet blir pos før urin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...