Gå til innhold

Erfaringer med brun utflod og minimale blødninger i uke 4?

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer med brun utflod og små blødninger i uke 4? 

Jeg har hatt litt brun utflod innimellom de to siste dagene, ikke veldig mye, men det synes godt på papiret etter jeg har vært på do. To-tre ganger har det også være litt rosa-rødt slimaktig blod. 

Jeg regner med mange har opplevd lignende, men har det stort sett gått bra eller endt i SA? 

Har IKM i dag, dersom det har noe å si :P 

Fortsetter under...

jeg har ei datter på 3 år. med henne hadde jeg brun utflod og småblødninger hele svangerskapet. dette skyltes at morkaka lå foran livmorhalsåpning. Har hatt 3 spontanaborter året som har gått. alle har da startet med brunlig utflod og småblødninger som har økt i styrke dag for dag.

jeg har ei datter på 3 år. med henne hadde jeg brun utflod og småblødninger hele svangerskapet. dette skyltes at morkaka lå foran livmorhalsåpning. Har hatt 3 spontanaborter året som har gått. alle har da startet med brunlig utflod og småblødninger som har økt i styrke dag for dag.

Huffda, håper dere det klaffer med en spire som klarer å klamre seg fast snart :) Lykke til!

Hva er deres erfaringer med brun utflod og små blødninger i uke 4? 

Jeg har hatt litt brun utflod innimellom de to siste dagene, ikke veldig mye, men det synes godt på papiret etter jeg har vært på do. To-tre ganger har det også være litt rosa-rødt slimaktig blod. 

Jeg regner med mange har opplevd lignende, men har det stort sett gått bra eller endt i SA? 

Har IKM i dag, dersom det har noe å si :P

Lykke til <3 Det trenger ikke å bety noe <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...