Gå til innhold

Frisk på dagen syk på kvelden og natten... Hva gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden onsdag har datteren min på 6 vært frisk på dagen. Lekt spist vært på skolen. Når alle dagens plikter er over og hun kan slappe av skyter feberen i været, 39 og 40 grader holder på til ca kl 02 til 03 på natten. Våkner feberfri og "frisk" og rask klar til en ny dag.

På mandag hadde hun vondt i hode og kastet opp kvinner til etter opp kast.

Ellers er formen grei hun hoster litt og er litt snørrete.

Anonymous poster hash: fb795...cff

Skrevet

Hold henne hjemme, hun bli jo ikke frisk om hun ikke får tid til å slappe av mer enn litt på kvelden er da sykdommen går ut av kroppen

Anonymous poster hash: 1e204...59e

Skrevet

Men er det lov og holde barn hjemme når de klarer og fungere på skolen da? Vært på foreldremøte hvor lærer sa at så lenge barna ikke er så syke at de må ligge i sengen må de på skolen. Hadde hun vært i barnehagen hadde jeg ikke tvilt hun hadde vært hjemme.

Anonymous poster hash: fb795...cff

Skrevet

Å kaste opp kvinner høres ikke bra ut, kontakt lege sporenstreks! ;)

Anonymous poster hash: 698b0...32d
Skrevet

Tenker atypsik lungebetennelse.

Anonymous poster hash: f665c...45f

Skrevet

Er du rett å slett dum???? Man sender da ikke et barn med så høy feber og oppkast på skolen !!!!! Håper du tuller!! Hun smitter andre unger og får jo ikke muligheten til å bli frisk !!! Dummeste jeg har lest på lenge. Stakkar jenta de. Jeg går da ikke på jobb om jeg har 39 i feber på kvelden. Stakkar lita, hvordan tror du hun føler seg sammen med alle barna og alt det stresset . Sorry men dette var trist

Anonymous poster hash: 59386...a9a

Skrevet

Virkelig?!?! Ungen har kastet opp og har høy feber til 2-3 på natten og du sender henne på skolen?

Falt deg inn at hun kanskje er bra på dagen fordi hun har hvilt. På tide å la henne hvile HJEMME på dagtid og! Hold syke barn hjemme.

Anonymous poster hash: e4625...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...