Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Del Skrevet 25. oktober 2014 Vi har hatt sex ca tre ganger etter fødselen. Første gang var etter 8 uker, og da var jeg såvidt ferdig med renselsen. Etter sex blødde jeg litt i et par dager, men tok dette som et tegn på at renselsen ikke var helt over likevel. To/tre uker seinere hadde vi sex, og da blødde jeg litt dagen etterpå. Det var ikke mye - bare truseinnleggmengder. Samme mengden kom også to uker etter denne blødningen igjen uten at vi har hatt sex. I dag hadde vi sex for 3. gang og da kom det bittelitt lyserosa på papiret etterpå (mye mindre enn de andre gangene jeg har nevnt). Er dette vanlig? Eller bør jeg kontakte lege med en gang? Jeg tenker automatisk kreft, men håper det kan være andre forklaringer også, og at andre har opplevd dette uten at noe var galt. GU etter sex uker viste at alt var greit (tok ikke celleprøve, den tok jeg for ett år siden). Ellers er jeg i fin form og har ikke noe vondt eller ubehag. Under fødselen revna jeg litt og ble klippet. Dette har grodd fint sa legen. Anonymous poster hash: b8ac9...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 25. oktober 2014 #2 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvorfor skal det være kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 25. oktober 2014 #3 Del Skrevet 25. oktober 2014 Okei, nå har jeg lest litt og er superbekymret. Har hatt små blødninger her og der og det er tre måneder siden jeg fødte. Jeg opplever innimellom at det ikke lukter så greit der nede, selv om jeg dusjer regelmessig... Men jeg har ikke vondt noen sted og jeg føler meg greit, bare sliten, men det er vel normalt som nybakt mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå