Gå til innhold

Bruker dere glidekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor vanlig d er?

Her måtte vi prøve d for etter førstemann er jeg knusktørr men dette redder oss for å få i gang ting:)

Anonymous poster hash: b188b...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd. Har heller motsatt problem jeg...

Anonymous poster hash: b4951...d46

Skrevet

Jeg har to barn

Har aldri brukt glidemiddel

Anonymous poster hash: 35d51...626

Skrevet

Vi bruker babyolje, funker veldig bra for oss :) Ikke alltid vi trenger, men det blir ekstra deilig med olje :)

Anonymous poster hash: 940bf...799
Skrevet

Aldri prøvd, er 40 år og har fire barn.

Men har hørt det sagt at det er veldig digg om man ikke er 100% klar og trenger skikkelig oppvarming, "tørrtafsing" er jo ikke noe særlig godt ;)

Anonymous poster hash: 1c07e...771
Skrevet

Trenger det ikke, produserer nok på egen hånd til å ta den i toeren også ;)

Anonymous poster hash: 867c4...846

Skrevet

Så heldig mange er her, som slipper å bruke glidemiddel! Blir litt misunnelig, jeg.... :( Hadde vært så mye lettere å slippe å bruke noe...

Skrevet

Ja. Mannen har veldig stor penis.

Anonymous poster hash: f7f04...8a1

Skrevet

Tja, etter progesteronstøtten jeg fikk de første ukene i svangerskapet har det blitt reneste Sahara der nede, så ja. Men ikke oljebasert siden det tetter porene og gir grobunn for sopp og ubehag. Flaksen er at lysta heller ikke er på topp da, men satser på bedring til jul  :fnise:

Skrevet

Vi bruker babyolje, funker veldig bra for oss :) Ikke alltid vi trenger, men det blir ekstra deilig med olje :)

Det er vel ikke akkurat anbefalt, da hadde jeg heller kjøpt glidekrem...

Ikke alt som glir er glidemiddel

Oljebaserte produkter som babyoljer og Oliven olje skal ALDRI brukes som glidemiddel, de ikke produsert for dette, heller ikke testet for innvortes bruk. Det er viktig å velge et glide middel som er testet og trygt og ikke minst at det gir deg den komfort du ønsker og fortjener.

Flirt er klar over at en og annen gynekolog faktisk foreslår Oliven olje som glidemiddel. Vi skal ikke sette oss over ekspertuttalelser, med ber ydmykt om at hver og en rett og slett bruker sunn fornuft.

Vår erfaring med Oliven olje er uavkortet ved matlaging og vi oppfordrer alle til å la Oliven oljen forbli på kjøkkenet!

Babyolje som glidemiddel- nei takk!

Babyolje er et oljebasert produkt med parfyme, produsert spesielt for å gi fuktighet til huden og da babyhud. Babyolje har en rekke innholdsstoffer som kan fremkalle soppinfeksjon dersom den brukes invortes, samt at den gjør kondomen ”sprø” og den vil sprekke.

Skrevet

Nei. Her er det vel heller andre vei!

Forstår godt at det er slitsomt og være avhengig av det:(

Finnes det ikke noe mer permantent enn glidekrem da?

Har to barn forresten.

Skrevet

Det er vel ikke akkurat anbefalt, da hadde jeg heller kjøpt glidekrem...

Ikke alt som glir er glidemiddel

Oljebaserte produkter som babyoljer og Oliven olje skal ALDRI brukes som glidemiddel, de ikke produsert for dette, heller ikke testet for innvortes bruk. Det er viktig å velge et glide middel som er testet og trygt og ikke minst at det gir deg den komfort du ønsker og fortjener.

Flirt er klar over at en og annen gynekolog faktisk foreslår Oliven olje som glidemiddel. Vi skal ikke sette oss over ekspertuttalelser, med ber ydmykt om at hver og en rett og slett bruker sunn fornuft.

Vår erfaring med Oliven olje er uavkortet ved matlaging og vi oppfordrer alle til å la Oliven oljen forbli på kjøkkenet!

Babyolje som glidemiddel- nei takk!

Babyolje er et oljebasert produkt med parfyme, produsert spesielt for å gi fuktighet til huden og da babyhud. Babyolje har en rekke innholdsstoffer som kan fremkalle soppinfeksjon dersom den brukes invortes, samt at den gjør kondomen ”sprø” og den vil sprekke.

Oj :( Heldig for oss at det ikke har blitt noen kondomuhell, da!!! Takk for infoen!! Der har jeg også forklaringen på mitt evinnelige problem med underlivssopp! :o

Skrevet

Før vi fikk barna ble jeg for våt og etter at vi fikk første er det nesten tørt.

Utrolig at det skal bli så stor forskjell.

Så bruker glidemiddel og har gjort det i 8 år nå. Det er ikke noe galt med tenninga, men tidelig vis noe annet.

Anonymous poster hash: 898f2...fd3
Skrevet

Ja! Ikke alltid, men når vi vil. Synes det hever opplevelsen en god del hakk! :D

Anonymous poster hash: 954ba...8bc
Skrevet

Nei det trengs ikke!

Jeg er mere nok våt ;)

Anonymous poster hash: c56c8...516

Skrevet

Ja, etter 9 år som prøvere hender det at vi jukser litt.

Ting er ikke helt som de en gang var i den regionen.

Når det er sagt, så bryr jeg meg lite om å finne frem tuben ;)

Godt med litt hjelp.

Anonymous poster hash: 69b32...f03

Skrevet

Ja, etter hver fødsel har jeg måttet ty til glidemiddel en periode, til kroppen har kommet igang igjen.

Anonymous poster hash: 62bb1...cae

Skrevet

Nei det har jeg aldri prøvd. Har ikke behov for det.

Skrevet

Ja. Samboeren min er omskåret, og da må vi nesten. Har ikke trengt det med andre så...

Anonymous poster hash: d09e9...426
Skrevet

Ja, kjæresten min har for stor penis. Uansett hvor våt jeg er, så funker det ikke uten. Ikke noe problem å bruke det altså, men kjipt å være "avhengig" av det hvis man vil ha seg ute f.eks 😉

Anonymous poster hash: e2d97...574

Skrevet

Kun analt.

Anonymous poster hash: c0ec7...423
Skrevet

Med kondom ja.. Uten er det ikke nødvendig! Kondompuling er så kjipt.. Selv med glidemiddel blir det bare tørt og kjipt etter kort tid.. Har ikke noe problem med dette når det er au naturell! ;)

Anonymous poster hash: ea41e...13f

Skrevet

Stort sett ja. Med en som er stråleskadet og en som er omskåret, blir det ikke mye morro uten.

Skrevet

Her var det mange som "skryter" på seg at de ikke trenger, men dere vet vel at glidemiddel kan være ekstra deilig selv om man ikke egentlig trenger det?

Selv produserer jeg mye selv og trenger det egentlig ikke, men synes det gir et ekstra piff fordi middelet er seigere og gir en litt annen følelse ved massasje av klitten. Et lite tips til de som ikke vet. ;-)

Anonymous poster hash: ee626...cc2
Skrevet

.

Anonymous poster hash: ee626...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...