Gå til innhold

Livet ble snudd opp ned. Kan noen lese meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Trakk alvekort på deg, og dette er det jeg fikk:

"Følg dine drømmer!

Noen ganger er det vanskelig å vite hva du virkelig ønsker. Du er utsatt for mange ytre påvirkninger og personlig frykt som river og sliter i deg. Du venter på en ledig stund, men denne stunden ser aldri ut til å komme.

Ta styring over din timeplan!

Mediter på ditt hjertes ønsker, lag en liste over 5 prioriteringer i ditt liv. Deretter, sett opp en timeplan og skriv den ned.

Det er ikke viktig hva du bruker tiden på, det viktigste er at du investerer tid og energi på det som gjør deg glad og tilfreds.

Fortell deg selv daglig: Jeg fortjener det beste! Jeg tar styring over mitt liv og min timeplan!"

Skjønnhet:

"Vi er alle tiltrekkende på vår egne unike måte. En del av vår selvrespekt ligger i det å verdsette hvor praktfull man er.

Du må aldri, aldri fornedre deg selv!! Tenk alltid kjærlige tanker om deg selv, din kropp, ditt ansikt, ditt hår, din vekt og hver cm av ditt fysiske selv.

Du er vakker! "

Mirakuløs helbredelse:

"Forvent et mirakel! Du har bedt om hjelp og den er på vei!

Himmelen er helt og holdent på din side og dine bønner er hørt.

Du trenger ikke tigge eller bønnfalle himmelen om hjelp, for sannheten er at din situasjon allerede er helbredet.

Legg det i hendene på Gud, løsriv deg fullstendig og føl takknemlighet over at situasjonen ligger i de beste hender.

Alle, inkludert deg selv, blir helbredet akkurat nå! Ikke fokuser på frykt, men heller positive forventninger!"

Håper dette var til hjelp ❤️

Ønsker deg lykke til

-Bex

Anonymous poster hash: a5826...012

Annonse

For det første aner du ingenting om meg. For det andre så handler dette om mer enn å ta tak i livet mitt selv. Som nevnt først du vet Ingenting, så da vet du heller ikke om jeg tar tak i livet mitt eller ikke.

Lykke blir ikke kastet over en med det første selv om man tar tak.

Det er av flere grunner jeg Spør. Men så undrer jeg jo også på hvorfor du gidder å svar inne på en spå link om du ikke har den minste tro på dette. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...