Gå til innhold

Flere som driter i kvistlakk og grunning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det bare å vaske og så er det klart til maling. Alle sier at malingstrøkene ser så fine ut :) kvistlakk og alt annet er bare lurerier så butikkene skal tjene mest mulig penger. De skaper et behov ;)

Anonymous poster hash: 627c7...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å angre! kvistene blør og kommer til å synes igjennom. kan ta lang tid, men det vil skje.

Anonymous poster hash: 400ae...26f

Skrevet

Kan fort ta 2-3 år før kvistene kommer til syne, og da er det faktisk ikke bare-bare å male over igjen. Ikke alltid man trenger grunning da, det kommer an på underlaget, men kvistlakk eller grunning med kvistlakk er et must om man maler på ubehandlet treverk. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 9fddf...a42
Skrevet

Ja vi prøvde det på gamle veggplater, det ble ikke bra. Bruker sperregrunn heretter..

Skrevet

Har du malt uten kvistlakk blir det stygt. Vi var på visning på et 3 år gammelt hus hvor de hadde malt tak og vegger hvitt uten kvistlakk. Det så ut som "Dalmantinermaling",brune flekker overalt. Ble ikke noe huskjøp.

Anonymous poster hash: 6b00e...00c

Skrevet

Yes! Jeg har dritt i det og angret som en hund etter et år. Ikke moro med malte vegger fulle av brune flekker, og har du først droppet det er det ingen vei tilbake.

Anonymous poster hash: 2b1b4...ecb

Skrevet

Her er det bare ett lag med kvistlakk, og det tok ikke lang tid før de begynte synes. Nå er det vel 1,5 år siden vi malte og kvistene er gulbrune og stygge (godt det bare er i skråtaket i boden)

Anonymous poster hash: 038e8...daf

post-42-875284_thumb.jpg

Skrevet

Jeg må bare si meg enig med de andre her. Du kommer til å angre.

Anonymous poster hash: 1225c...5c6

Skrevet

Ikke smart og la vær! Bruk heller den ekstra dagen det tar så blir det ferdige resultatet penere.

Skrevet

Ville virkelig tatt meg den tiden det tar å kline på kvistlakk og grunning... Var i et hus forleden på visning, der de hadde malt alle overflater før de skulle selge.... Og de hadde driti i akkurat det. Stygge flekker overalt! Tak og vegger. Tror de mistet kjøpere akkurat pga det. 

Så var jeg deg, ville jeg brukt kvistlakk... Men du får jo grunning med kvistlakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...