Gå til innhold

Blødning, trudde det var SA, men.... ulykken snur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg måtte bare skrive ett innlegg igjen, beklager hvis det er i feil tema eller noe, men jeg er bare så utrolig glad!

Jeg fikk blødninger mandag for nesten to uker siden. Ikke mye, men nok til bekymring. Det stoppet dagen etterpå, og kom tilbake onsdagen. Jeg tok blodprøver hos legen torsdagen. Fikk nye blødninger fredag kveld og det fortsatte til mandagen. Fikk telefon mandagen med svar og da var HCG verdien på 18636. Blødningene fortsatte til og med torsdagen, i går. Da tok jeg en ny blodprøve hos legen. Fikk nettopp en telefon og da var HCG-verdien økt til 46093! Hvilken vil si at jeg er fortsatt er gravid! :o

Så da er jeg tilbake i juni 2015 gruppa!

Jeg er så lykkelig, og mannen vet det ikke enda!

Jeg er da 7 uker på vei imorgen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:))))) da kan du senke skuldrene og kose deg masse i helgen uten bekymringer!!!

Skrevet

Åååååå, hipp hurra :D gratulerer!

Anonymous poster hash: 70d1f...7e1

Skrevet

Jeg er så lettet! Tusen takk alle sammen 😃

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg måtte bare skrive ett innlegg igjen, beklager hvis det er i feil tema eller noe, men jeg er bare så utrolig glad!

Jeg fikk blødninger mandag for nesten to uker siden. Ikke mye, men nok til bekymring. Det stoppet dagen etterpå, og kom tilbake onsdagen. Jeg tok blodprøver hos legen torsdagen. Fikk nye blødninger fredag kveld og det fortsatte til mandagen. Fikk telefon mandagen med svar og da var HCG verdien på 18636. Blødningene fortsatte til og med torsdagen, i går. Da tok jeg en ny blodprøve hos legen. Fikk nettopp en telefon og da var HCG-verdien økt til 46093! Hvilken vil si at jeg er fortsatt er gravid! :o

Så da er jeg tilbake i juni 2015 gruppa!

Jeg er så lykkelig, og mannen vet det ikke enda!

Jeg er da 7 uker på vei imorgen :D

Gratulerer så mye..:)

Men hvorfor har du ikke fått ultralyd?

Jeg opplevde akkuratt det samme som deg for 4 år siden, de mente alt var ok for hcg stigningen var bra, Men dessverre var det en MA som kun ble oppdaget ved innvendig ultralyd.

Så ikke for å dkremme deg, men ikke slå deg til ro med at hcg økning alene er godt nok...

Men håper for din del at det er rett.

Lykke til❤️

Anonymous poster hash: dec99...2b2

Skrevet

Jeg skal på ultralyd på mandag som jeg har bestilt selv. Sykehuset mente det var for tidlig å se noe nå.. Så vi tar det med en viss usikkerhet fortsatt, men vi velger å være positive :-)

Skrevet

Å, det var gode nyheter! Men det er ikke nødvendigvis for tidlig med ul, for noe tull fra sykehuset. Jeg var 6+2 da jeg tok ul med hun som er åtte år nå, og da så vi en "reke" med et bankende hjerte :-) Lykke til, håper alt står bra til på mandag <3

Skrevet

Hadde du blødninger, Puncky med nr tre i magen? Tusen takk :-)

Skrevet

Jeg har vært på UL Idag! Der var det er veldig klart bankende hjerte! Ble satt to dager tilbake, men alt så bra ut. Det var tegn til blødninger utenfor fostersekken. Så vi skal tilbake på UL om 2-3 uker for å se hvordan det står til da. Men damen jeg var hos var positiv :-) veldig lettet frøken her nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...