Gå til innhold

hmm ser jeg syner?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

hehe har sikkert sett meg blind men :P

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177216-hmm-ser-jeg-syner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

jeg testa på 8dpo i sommer, fult mulig :) Jeg kremter et lite gratulerer, og gleder eg til og se de neste dagene :D:D:D

tusen takk snupp <3 men kommer med ny oppdate imorgen jaaaa :)

dette står på ff mailen jeg har fått idag- sånn typ opplæring av ff

Some promising possible signs of pregnancy are: a triphasic chart pattern (shows third higher level of temperatures), "implantation spotting" at around 7-10 days past ovulation or an "implantation dip" at around 7-10 days past ovulation

jeg fikk en temp dipp idag, 8dpo... hehe nei nå er det enda godt jeg har 13 timers arbeidsdag så morgendagen kommer fortere så jeg får testet på nytt :)

Annonse

Gjest prøver1984

Ingen syner, eg ser streken :-) eg testet også positivt 8dpo, er nå 28+3 <3

åååå testet du pos 8dpo du også? :):)    er så spent på morgendagen og teste med morgenurin :)

men syntes jo at det er ganske rart at det faktisk kom opp en strek allerede 8dpo når jeg ikke testet med morgenurin engang men 1 time etter jeg hadde hatt første vannlating :)

takk for at du kikket :):)

Annonse

Gjest prøver1984

Streken er der!

Men vil også bare rette på at enten streken kommer tidlig eller seint, så er det aldri 100% sikkert at noe som helst sitter - desverre.

Jeg har ikke fortalt det til min kjære ang.testen idag.. Har ikke sluppet jubelen løs selv heller før jeg har tatt et par stk ;) iogmed jeg bare er 8 dpo og det er for godt å være sant at vi bare har prøvd 2 pp bare før det kan ha klaffet så velger jeg å vente med jubel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...