Gå til innhold

Vinterdress baby str 80-86

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom hm og name it idag for å se på vinterdress til knotten på snart ett år. Men jeg syntes dressene var så stive og harde, at jeg endte opp med å dra uten å kjøpe noe. Hvor får man tak i en myk, varm vinterdress? Helst en som gutten kan sitte ute i snøen i, uten å bli våt i stumpen...

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 00f83...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom hm og name it idag for å se på vinterdress til knotten på snart ett år. Men jeg syntes dressene var så stive og harde, at jeg endte opp med å dra uten å kjøpe noe. Hvor får man tak i en myk, varm vinterdress? Helst en som gutten kan sitte ute i snøen i, uten å bli våt i stumpen...

Takk for svar!

Jeg kjøpte min på coop obs i fjor, og de i barnehagen var super fornøyd med den siden den var så myk og god. Jeg er usikker på hvor vanntett den er, men de klagde aldri på at han ble våt.

Anonymous poster hash: 169b8...3cc

Skrevet

Her har vi holdt oss til reima og didrikson sine dresser :) Er nok litt annen pris enn hm og name it da.

Har brukt softshell dressen til name it. Men det er mer en høst dress, men vanntett da. Husker ikke om det var 8000 eller 10000 mm vannsøyle..

Anonymous poster hash: a8236...125

Skrevet

Vi hadde reima til vår ettåring. Den var helt ok, men kommer ikke til å kjøpe reima igjen. Har parkdress fra coop i år, og den er utrolig super. Lett, bevegelig... Kommer til å kjøpe vinterdress i samme merke med mindre reima fra i fjor passer fremdeles. Det var en svindyr dress som vi brukte 2-3 ganger (ungen hatet den, og bare satt bom stille mens den var på), så hvis den passer i år, blir den selvfølgelig brukt. Hvis ungen vil gå med den da....

Det er forresten 10000 mm vannsøyle på parkdressen fra coop (like mye som reimas regntøy), og den brukes i all slags vær i barnehagen. Barnehagen skryter veldig av den. Hun er alltid tørr og varm. Så jeg tenker at vinterdressen nok er noe av det samme - bare enda varmere. 

Anonymous poster hash: c4857...c27
Skrevet

Vi har skalldress fra PoP nå, og er superfornøyd. Har vinterdress derfra også som ikke er tatt i bruk ennå, men den virker også veldig bra, og er ikke så stiv.

Skrevet

Reflex - veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 499c0...5c5

Skrevet

Her har vi holdt oss til reima og didrikson sine dresser :) Er nok litt annen pris enn hm og name it da.

Har brukt softshell dressen til name it. Men det er mer en høst dress, men vanntett da. Husker ikke om det var 8000 eller 10000 mm vannsøyle.. Anonymous poster hash: a8236...125

Husker ikke om det var på hm eller name it, men en av de hadde reima, og den var så stiv og hard at gutten aldri i verden hadde klart å røre seg i den.

Men skal sjekke ut coop sin. Takk for tips! HI

Skrevet

Reima, dersom du er sikker på at den blir brukt en del. Dyr, men utrolig god. Lett og myk, varm og vanntett.

Om han går i barnehage ville jeg kjøpt den uansett.

Dersom han ikke er i barnehage, ville jeg tenkt etter hvor mye du tror han kommer til å leke ute i vinter. Dersom det bare blir en gang i blant, duger det meste, bare det er mykt.

Anonymous poster hash: 90e2b...87f
Skrevet

Har brukt softshell dressen til name it. Men det er mer en høst dress, men vanntett da. Husker ikke om det var 8000 eller 10000 mm vannsøyle.. Anonymous poster hash: a8236...125

Husker ikke om det var på hm eller name it, men en av de hadde reima, og den var så stiv og hard at gutten aldri i verden hadde klart å røre seg i den.

Men skal sjekke ut coop sin. Takk for tips! HI

Er du sikker på at det var reimadressen som var så stiv og hard? Name its egne dresser syns jeg er litt stive og tunge, sikker på det ikke var en av dem du så på?

HM har ikke reima, men en del butikker som selger name it selger også reima.

Anonymous poster hash: 90e2b...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...