Gå til innhold

Alle sier jeg er så lita....

Anbefalte innlegg

Alle jeg møter sier jeg er så lita...går med gravid med nr 4 termin er den 27 nov...og alle kommenter at jeg er så lita...symfyse-fundusmål nårjeg var35+1 var 34cm...hva ligger dere andre på og er jeg virkelig så lita?

Anonymous poster hash: 7838e...326

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144177146-alle-sier-jeg-er-s%C3%A5-lita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger vel innenfor normalen, gjør du ikke? 

Bilde? :D:P;) 

Venter nr 4 her også, termin i januar. Har selv syntes jeg ser svæææær ut, men alle jeg har møtt har sagt jeg er liten :P 

I uke 25 ble jeg målt til 24 cm :) 

Jeg får høre det samme og jeg er mindre enn i de forrige tre svangerskapene, men alt ser fint ut på alle kontrollene. Jeg hadde en ekstra ultralyd for noen uker siden og hun ser ut til å bli litt over snittet stor ved fødsel. Vi er jo alle forskjellige og bærer barna ulikt. Jeg tror folk mener det som et kompliment når de sier at vi er små, og så forstår de ikke at det kan føre til bekymring...

De måla stemmer ikke alltid med størrelsen på magen. Jeg sprenger sjema, og har vært inne til ul måling da de var redd hun var stooooor. Hun var under gjenomsnittet.

Jeg får også høre at jeg ser så liten ut og at magen er mye mindre enn ved sist svangerskap (da lå jeg på den røde streken hele veien)

Anonymous poster hash: 15746...3d4

Jeg har også fått høre det hele veien. Utrolig irriterende!

De siste ukene har jeg ligget helt i den øverste delen av det skraverte området på kurven, noe som da burde tilsi et SF mål si overkant av normalen. Likevel sier alle jeg har en liten mage. Bærer poden som en fotball på magen, så midja viser godt bakfra.

Høres ut som du er på noramlen mht målene. Ikke bry deg om kommentarene, og vær heller glad for at du slipper å bli skikkelig elefant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...