Fuglekassa Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg holder på å tenker på jordmor, sist gang så klikket jeg på ingen måte med min jordmor og gikk derfor bare til fastlege. Har litt lyst til å gi det et nytt forsøk denne gang, føler jordmor har litt annen kompetanse enn en lege kanskje. Noen fra trondheim som kan anbefale noen ?
Tallah Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 Heia, jeg er fra Trondheim. Men jeg har ikke tenkt å gå til jordmor. Gikk kun til fastlegen i mitt forrige svangerskap og var fornøyd med det. Men er det ikke slik at man evnt. må ta en jordmor på den helsestasjonen man "sokner" til, eller tenker jeg feil? Hm....
Fuglekassa Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2014 Jo man må vel det men jeg tenkte evt på privat jordmor
proud mama Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Hei. Jeg tilhører Sunnland helsestasjon og hadde en hyggelig, eldre jordmor som fulgte opp mitt forrige svangerskap og var godt fornøyd med det. Denne gangen har jeg fått jordmor på nytt på sunnland men vet ikke om jeg får den samme. Vil tro at man må ringe sin nærmeste helsestasjon for å få tak i jordmor å hvis de ikke har noen ledige så kan man ringe andre helsestasjoner. Håper dette var til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå