Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Var på tidlig ul i dag, 7+0. Ikke hatt blødning, og har mye symptomer. Tenkte det var gode tegn. Ul viste 2 fostersekker, en tom og i den andre var det et foster med størrelse som i uke 6 og en hjerteaktivitet som var langsommerer enn normalt. Som legen sa, " det sliter" Skal sjekkes igjen om 1 uke, men de mener dette ender i en abort😰 det er rart hvordan kroppen kan lure en til å tro at alt er normalt. Skuffelsen er stor, trist dag.. Noen andre som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: cfcc9...9ad
mam&mam Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Så utrolig trist håper fosteret de fant karrer seg frem og blir sterkere for hver dag 💜
Jenta30 Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Kjære deg <3 Jeg opplevde MA for 3 dager siden. 2 fostersekker og 2 døde embryo. Var 7+4 og det var ikke hjerteaktivitet hos noen av embryo. Helt forferdelig. Var jo så lykkelig over å endelig ha blitt gravid på 4. pergokur. Du har fått påvist hjerteaktivitet så da er det kanskje en mulighet for at det kan ende godt? Jeg måtte til utskraping samme dag. Er helt forferdelig å få en sånn beskjed. Sender deg en stor klem <3
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Huff så trist å oppleve det.. Men det kan jo hende at ditt foster bruker litt lenger tid på utvikling uten at det nødvendigvis er noe galt.. Håper på et godt utfall for deg neste uke❤️ Man leser jo innimellom om de som ikke finner hjertelyd/bankende hjerte i en uke hvor det normalt skal, men hvor det viser seg at alt er som det skal senere. Stor klem til deg❤️
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Takk for omtanke, man kan jo håpe... men dette er ivf, så da vet en liksom når alt har gått føre seg, så jeg har ikke stort håp... Anonymous poster hash: cfcc9...9ad
Lessismore Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Krysser fingrene for deg og den bittelille i magen. <3
BettyBoob Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 så leit Krysser fingrene for at det går rette veien!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har faktisk opplevd akkurat det samme denne uka... Forferdelig.... Men håper fremdeles. Ny UL på mandag. Hadde også dårlig hcg, så det ser mørkt ut. Krysser fingrene for oss begge!! Anonymous poster hash: 7444d...8e0
Snowflake_83 Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 Kjære Anonym, jeg sender deg gode tanker & masse babystøv og håper du har en liten fighter der inne
Frufluffy Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Så trist😟 . Jeg tenker at sel om dere ivf folket er sikre på befruktning så vokser faktisk disse knøttene i rykk og napp. Jeg vet også når jeg ble befruktet med alle mine og ul i uke 8 har alltid vært feil . Det har ul i uke 12 også vært . Så det er ennå håp! Hadde selv en ul hvor fosterets hjerte gikk sakte, legen kommenterte det ikke, men jeg så det. Da jeg spurte fikk jeg beskjed om at det ikke behøvde å bety noe. Dessverre gikk det galt den gangen, men jeg var på ul pga blødning
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #15 Skrevet 26. oktober 2014 Nå er det 3 dager siden den dårlige beskjeden jeg fikk på ultralyden. Det er veldig psykisk tøft og gå slik og vente, man vet at det ikke ser bra ut inni der, men gravid symptomene er der. Eneste jeg føler litt anneledes enn dagene før ultralyden er litt mer menslignende smerter igjen(hadde det også i starten) og litt korsryggsmerter. Uvelhet, tretthet og puppe vondt som før. Anonymous poster hash: cfcc9...9ad
Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. oktober 2014 #16 Skrevet 27. oktober 2014 1 uke er nærmest umenneskelig å vente :-( Føler sånn med deg <3
sl2010 Skrevet 27. oktober 2014 #17 Skrevet 27. oktober 2014 Off så ufatteligt trist, håper det går bra me deg:) jeg var gravid i mars mnd 8 uker på vei å såg hjertelyd, gikk til uke 13 med spying mange ganger til dagen å uke 13 fikk beskjed at det hadde gått galt med den lille, bare at kroppen produserte så mye hormon at jeg forsatt var "Gravid". Ufatteligt trist er gravid igjen nå 7 uker på vei å fikk se for første gang i dag at hjerte slo. Har aldri hørt om at det går an at hjerte sliter, så dette var nytt for meg. Mange gode lykke ønsker til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå