Gå til innhold

Din BESTE kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har en kake som man alltid baker og får skryt for. Hvilken er din?

Her lages det alltid verdens beste og suksesskake. Disse begynner vi å bli litt lei og vil prøve noe nytt.

Skriv gjerne oppskrift også😀

Anonymous poster hash: da87f...54f

Fortsetter under...

Skrevet

Kaken heter "Sjokoladedrøm"  å den er ett fast innslag i bursdager her i familien :)

Anonymous poster hash: d167a...f13
Skrevet

Får alltid masse skryt for bløtkaken og gjærbaksten min, de går igjen.

Anonymous poster hash: 4393b...ae0
Skrevet

Gulrotkake med mye krydder og hakket sjokolade i deigen og masse deilig ostekrem 😍

Brownies med pistasj.

Marsipankake med sjokoladekrem og bringeb.fromasj

Skrevet

Pavlova og gulrotkake blir ofte bestilt når jeg skal bake :-)

Skrevet

After eight brownies :)

Anonymous poster hash: 46708...6b7

Annonse

Skrevet

Jeg har to. Ene er en gulrotkake med masse gulrot og valnøtter i. Beste kommentaren jeg har fått på den et "Oh my God";) Andre er en saftig sjokoladekake med oreofyll og sjokoladesmørkrem. Standard kommentar på den er at den er skikkelig snop:)

Anonymous poster hash: 18814...67f

Skrevet

Rævkake :)

1 stk menneskeruke

4 dl piss

3 krm snørr

8 rumpehår

1 ss smegma

8 dl utflod

1 eggeplome

2 dl hvetemel

Stekes i ovnen på 200grader i 15 min til overflaten lukter rakfisk

Anonymous poster hash: d0779...9f2

Skrevet

Det er nok kanelbollene mine. Masse smør og surmelk gir knallgode boller :)

Skrevet

En kake jeg ofte slenger sammen er kladdkake. Den er utrolig god og utrolig lett å lage.

Ellers er det alltid en suksess med suksessterte ;)

Anonymous poster hash: 93c60...b3d

Skrevet

Kanke hjelpe deg, jeg lager også en super "verdens beste". Får også mye skryt for klippekransen "min". Oppskriften på den finner du i kokeboken "fra boller til burritos". Haha.

Skrevet

Det er nok kanelbollene mine. Masse smør og surmelk gir knallgode boller :)

Kan du dele oppskrift?

Skrevet

Blåbærostekake, brownies, pavlova med pasjonsfruktcurd er mine favoritter. Og champagnemacaroner😊. Også denne da😜

post-339513-48802_thumb.jpg

Annonse

Skrevet

Får bestandig mye skryt for alle kakene mine. Nå skal det sies at de smaker godt, men ser ikke ut. Kanskje det er derfor de liker de så godt fordi førsteinntrykket er så dårlig, men så smaker det likevel godt og de blir så lettet at smaken rent blir himmelsk :D Prøv det HI, bak ei kake som ser ut som et flykrasj men som smaker godt likevel, så vinner du alle sine hjerter :D

Men jeg bruker å lage ei konfektkake som ER god, mektig, men god.

Skrevet

Jeg har to. Ene er en gulrotkake med masse gulrot og valnøtter i. Beste kommentaren jeg har fått på den et "Oh my God";) Andre er en saftig sjokoladekake med oreofyll og sjokoladesmørkrem. Standard kommentar på den er at den er skikkelig snop:)

Anonymous poster hash: 18814...67f

Kan du dele oppskriften på gulrot kaken?

Her er det nok marsipankake og en fruktkake.

Skrevet

Morkake!

Anonymous poster hash: 418f6...5dc

Skrevet

Jeg får skryt av gulrotkaka mi, oreokaka også laget jeg en vanvittig god sjokoladekake for noen helger siden.

Skrevet

Jeg får skryt av gulrotkaka mi, oreokaka også laget jeg en vanvittig god sjokoladekake for noen helger siden.

Har du oppskrift på den vannvittig gode?

Jeg er så lei av min egen sjokoladekake, men finner ingen som er like god.

Skrevet

Det søte liv, sting sjokoladekake :-P

Skrevet

Får skryt for noen kaker som jeg alltid lager. men SÅ prøvde jeg meg på den som er kåret til Norges beste sjokoladekake.

Og DEN fortjener det navnet!! Den er helt ubeskrivelsig, vidunderlig god!

Her er oppskriften: http://www.klikk.no/mat/sjokolade/article812744.ece

Anonymous poster hash: 2b940...32d
Skrevet

Rævkake :)

1 stk menneskeruke

4 dl piss

3 krm snørr

8 rumpehår

1 ss smegma

8 dl utflod

1 eggeplome

2 dl hvetemel

Stekes i ovnen på 200grader i 15 min til overflaten lukter rakfisk

Anonymous poster hash: d0779...9f2

Hahaha, ler meg ihjel! 🙊

Anonymous poster hash: 210a1...742

Skrevet

Barnefaren sin mor lager en kake som jeg syns er veldig god!

Den heter visst sjokoladedrøm.

Skal prøve å lage den selv i neste uke :)

Skrevet

Lagde denne igår kveld, og den var god den. Men jeg syntes ikke det var noe spesielt med den, den skilte seg ikke så voldsomt ut ifra de andre sjokoladekakene jeg lager. Men for all del, en god kake!

Jeg etterlyser, forøvrig, en helt spesiell sjokoladekake jeg smakte engang for mange år siden. Nå som jeg er gravid, kommer de merkeligste smaker frem i munnen, og denne sjokoladekaken hadde et snev av alkohol eller krydder, tror jeg, som gjør at den får en helt egen smak. Noen som har en oppskrift på en sjokoladekake Som er helt spesiell?

Anonymous poster hash: 0d893...7cd

Skrevet

Lagde denne igår kveld, og den var god den. Men jeg syntes ikke det var noe spesielt med den, den skilte seg ikke så voldsomt ut ifra de andre sjokoladekakene jeg lager. Men for all del, en god kake!

Jeg etterlyser, forøvrig, en helt spesiell sjokoladekake jeg smakte engang for mange år siden. Nå som jeg er gravid, kommer de merkeligste smaker frem i munnen, og denne sjokoladekaken hadde et snev av alkohol eller krydder, tror jeg, som gjør at den får en helt egen smak. Noen som har en oppskrift på en sjokoladekake Som er helt spesiell?

Anonymous poster hash: 0d893...7cd

Skrevet

Sjokolademoussekaken på dinmat.no. Den er knallgod, og ser ganske imponerende ut. Ellers er gulrotkake med mørk sjokolade og eple en suksess, men den er litt selvkomponert så har ingen link.

Anonymous poster hash: ec6ba...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...