Gå til innhold

Her er jeg! Noen med erfaringer med MELK?

Anbefalte innlegg

Hei alle! 
Jeg er 100% sikker på at jeg er gravid selv om det er for tidlig å teste. Har ett barn på 4,5 år fra før. Sluttet på P-plaster for 1,5 år siden, har brukt kondom siden den gang, men nå har vi bestemt oss for å få et barn til, og jeg tror (og håper) virkelig at det klaffet på første forsøk! 

Jeg hadde første dag i siste mens 27. september, eggløsning 9. oktober og mange symptomer de siste ukene. Øm og rar i magen i mange dager etter eggløsning (mye lenger enn vanlig) tretthet, føler meg uggen innimellom, mye sulten, ekstremt mye bedre luktesans. Det rareste er at i går kveld kom det MELK ut av det ene brystet. Jeg vet at mange har melk i brystene lenge etter forrige ammeperiode, men jeg har ikke hatt noe melk de siste 2,5 årene, så da hadde det vært et merkelig sammentreff dersom jeg plutselig fikk det nå som jeg tror jeg er gravid? Noen med erfaringer om så tidlig melk? Hvis jeg regner ut fra eggløsning og sannsynlig befruktning er jeg ca. 3+5-6.. 

Noen andre som har IKM denne helga som er spente på å teste? :) 

Fortsetter under...

Ta en test da vel! :) I forrige svangerskap fikk jeg positiv test 3+3.

Det glemte jeg å si! Jeg kjøpte en test i går, og tenkte egentlig å ta den på torsdag morgen. Men da jeg kom hjem i dag sa mannen at jeg måtte ta den før han gikk på jobb i kveld, så da tok jeg den på ettermiddagen. Men det jeg synes var så rart var at hele testen (RFSU) ble helt lilla, før teststreken ble lilla, mens kontrollstreken ikke kom. Så den var jo da ikke "valid". Jeg tenker å ta en ny en til mandag eller noe sånt :)

Det glemte jeg å si! Jeg kjøpte en test i går, og tenkte egentlig å ta den på torsdag morgen. Men da jeg kom hjem i dag sa mannen at jeg måtte ta den før han gikk på jobb i kveld, så da tok jeg den på ettermiddagen. Men det jeg synes var så rart var at hele testen (RFSU) ble helt lilla, før teststreken ble lilla, mens kontrollstreken ikke kom. Så den var jo da ikke "valid". Jeg tenker å ta en ny en til mandag eller noe sånt :)

Nei, da var det nok noe som gikk galt.

Jeg hadde en hel haug med billigtester hjemme jeg, da, så det var enkelt å brenne av en hver dag. Grunnen til at jeg tok en test allerede 3+3, var at jeg hadde så fryktelige menssmerter. Dette kjente jeg igjen fra første svangerskap, så jeg ante utfallet på forhånd. Nå ble testen ultrasvak, nesten så jeg ikke kunne se en strek, men i dagene som fulgte ble testene sterkere og sterkere. Så det går an å finne ut allerede 9-10 dpo. (Jeg hadde el på dag 16, ish...) :)

Lykke til, hold oss oppdatert da!

Nei, da var det nok noe som gikk galt.

Jeg hadde en hel haug med billigtester hjemme jeg, da, så det var enkelt å brenne av en hver dag. Grunnen til at jeg tok en test allerede 3+3, var at jeg hadde så fryktelige menssmerter. Dette kjente jeg igjen fra første svangerskap, så jeg ante utfallet på forhånd. Nå ble testen ultrasvak, nesten så jeg ikke kunne se en strek, men i dagene som fulgte ble testene sterkere og sterkere. Så det går an å finne ut allerede 9-10 dpo. (Jeg hadde el på dag 16, ish...) :)

Lykke til, hold oss oppdatert da!

Takk for det! Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid, det er altfor mange tegn til at jeg ikke skal være det :P Skal ta en test i helga eller mandag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...