Gå til innhold

Hva skal man gjøre?

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt TR siden 27 august til 3 sept. I dag er det 21 oktober og bare negative tester hittil. Vet ikke hvordan man skal forholde seg til EL og TR? Ingen anelse om når jeg har EL eller om den har vært? EL kommer jo 2 uker før TR? Vet jo syklusen er på kjøretur, men man vil vel alltid få EL før TR? Og derfor når TR aldri kommer må jeg jo nesten teste meg inni mellom slik at jeg er sikker på resultatet.  Kan ikke akkurat ta EL tester hver dag heller. Hater syklus tull.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176759-hva-skal-man-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få henvisning til gyn. De vil sjekke om at er som det skal, og de kan også stimulere til eggløsning, om ønskelig. De kan også stimulere frem menstruasjon (jeg fikk Provera etter ustabil syklus med mye småblødninger i perioder, og null blødninger i perioder). Fikk deretter menstruasjonen tilbake, ustabile og lange sykluser, men den dukket opp med 14+- dager. Deretter fikk jeg Pergotime for å stimulere eggløsning. Gravid med andremann nå, på Pergotime ;-) 

Anonymous poster hash: bb992...a56

Sluttet på prevensjon i august. Så kan være det.. Men syntes det er rart jeg fikk mensen etter prevensjonslutt og en "prevensjonslutt" blødning som varte i noen dager.. Siden har jeg ikke sett snurten av noe som helst. 
Jeg får vente litt til og se. Hvis ikke får jeg ringe gyn. ;)

Når jeg sluttet på prevensjon fikk jeg en blødning rett etterpå. Den varte i noen få dager. Så tok det fem måneder før jeg fikk mensen igjen, og nå har jeg hatt den to ganger med 28 dagers mellomrom. Dette er helt normalt, kroppen trenger bare tid på å stabilisere seg :-)

Anonymous poster hash: 5d567...ecd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...