Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hvor gammel var babyen deres da dere begynte å si "nei" for å indikere at noe ikke er lov? Eventuelt når har dere tenkt å begynne? Anonymous poster hash: f462c...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Del Skrevet 21. oktober 2014 Når de begynner å gjøre ting som "ikke er lov"? Jeg begynte nå. Min er 13 mnd og jeg sier "nei" når han bitter, slår, vil leke med søppel, spise sand/stein, osv... Anonymous poster hash: 9121b...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Del Skrevet 21. oktober 2014 Folk har svært forskjellige meninger om hva som ikke er lov. Jeg liker ikke at mi spreller så forbanna mye på stellebordet når vi skal skifte bæsjebleie eller bytte klær. Det begynner dem med ganske tidlig, men det er først nå ved 6 mnder at hu virker å ha kontroll over mesteparten av bevegelsene sine. Jeg ønsker å introdusere ordet nei nå. Meninger? Anonymous poster hash: bb196...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Del Skrevet 22. oktober 2014 Folk har svært forskjellige meninger om hva som ikke er lov. Jeg liker ikke at mi spreller så forbanna mye på stellebordet når vi skal skifte bæsjebleie eller bytte klær. Det begynner dem med ganske tidlig, men det er først nå ved 6 mnder at hu virker å ha kontroll over mesteparten av bevegelsene sine. Jeg ønsker å introdusere ordet nei nå. Meninger? Anonymous poster hash: bb196...acc Spreller som i at hun er glad/gira eller spreller og skriker? Stor forskjell 😜 Da min begynte å prøve å vri seg rundt og sparke som selveste karatekid rundt 7 mnd, måtte jeg si "nei" med bestemt stemme og faktisk holde han fast. Hvis ikke hadde både jeg og hele badet fått avføring på oss 🙊 Måtte i tillegg ha en hel drøss med spennende "leker" klar, som kunne avlede. Brukte dorull papp, tannkrem, sminkeboksene mine, solbriller, nøkler osv. Ting som var spennende nok til å ikke bli kastet rett i gulvet med en gang 😉 Anonymous poster hash: ca986...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tror jeg begynte å si nei rundt 6 mnd. Men er først nå hun skjønner det virker det som (hun er 8 mnd). Hun er veldig glad i å bite i ledninger og det er ikke lov! Hun kryper fortsatt bort til de men slipper de når jeg sier nei Anonymous poster hash: 55213...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaLilla Skrevet 24. oktober 2014 #6 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg begynte vel rundt 6 mnd med begge mine - det er da de ble mobile og hadde mulighet til å begynne med rampestreker. Da har jeg sagt "nei" med bestemt stemme og tatt dem bort fra det de ikke får lov til før jeg henleder oppmerksomheten bort på noe annet. Jeg husker ikke når eldste begynte å høre etter, men yngste er nå 11 mnd og det er tydelig at han skjønner hva "nei" betyr, selv om han ikke alltid gjør som jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #7 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tusen takk for svar!!! Da vil jeg også prøve meg på det nå når hun er 6 måneder. Anonymous poster hash: bb196...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå