bebisyk Skrevet 21. oktober 2014 #1 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei. Jeg tester etter eggløsning om dagen. De siste par dagene har jeg hatt en svak andre strek på eggløsningstesten og negativ digitaltest. Nå når jeg tester har imidlertid den svake strek nummer to på el-testen forsvunnet. Hva kan det bety? Har jeg hatt eggløsning uten å få det med meg? Eller er det fortsatt en sjanse for at den kommer en av de nærmeste dagene, selv om jeg enda ikke har testet positivt, og den svake streken er borte? Håper noen vet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 21. oktober 2014 #2 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei kjære du Hvordan går det? snart klar får ny tur? Jeg har hatt en eggløsning denne gang, testet fra mandag 6 okt (dag 6). En hel uke fra den dagen var streken ganske tydelig men ikke sterk (billigtester.no). Fra onsdag sist uke var det bare såvidt jeg kunne skimte den, og jeg var ganske sikker på at jeg ikke fikk el, eller at det var syklus tull etter MA i august. Dag 19, altså nå på søndag ble plutselig testen super sterk, og jeg kunne trygt teste med smilien får å se om det stemte, noe jeg kunne se av strimmelen at den ville Fikk positiv smily senest i går kveld og negativ i dag på dag 21 og regner dermed med at el er i dag Om du har testet fra rett etter mensen har du ikke gått glipp av den, bare ikke stress slik jeg gjorde i helga Var helt tullete og urolig helt uten grunn. Nå har jeg sjekkka en millin charter og ser at det er ekstremt vanlig å ha el mellom dag 18 og 23 Den kommer sånn plutselig Håper det står bra til med deg, og må du ha hell og lykke med deg denne gang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146751996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 21. oktober 2014 #3 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sen eggløsning skulle det stå i beg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146752000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisyk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei kjære Bellanie <3 så koselig å høre fra deg. Jeg er veldig klar for tur ned. Sist fikk jeg positiv test på dag 14. Nå er jeg på dag14 og streken blir bare svakere, så jeg skjønner ingenting. Jeg har testet siden lørdag, altså dag 11. Har aldri kortere syklus enn 29 dager, då det skulle jo holde :/ jaja, får teste igjen i morgen tidlig, å se hva som skjer da. Så fint at du har positiv el-test nå da da håper jeg du koser deg om dagen Da har du vel IKM i uke 45, sånn som meg? Har tenkt masse på deg de siste par ukene. Håper det klaffer for deg, nå med positiv test, og at lillespiren klorer seg skikkelig godt fast <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146752059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 21. oktober 2014 #5 Del Skrevet 21. oktober 2014 Husk å teste mellom Kl 17-19 da lh nivået er høyest fikk negativ test Kl 06 og super positiv Kl 1730 samme dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146752095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 22. oktober 2014 #6 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei kjære Bellanie <3 så koselig å høre fra deg. Jeg er veldig klar for tur ned. Sist fikk jeg positiv test på dag 14. Nå er jeg på dag14 og streken blir bare svakere, så jeg skjønner ingenting. Jeg har testet siden lørdag, altså dag 11. Har aldri kortere syklus enn 29 dager, då det skulle jo holde :/ jaja, får teste igjen i morgen tidlig, å se hva som skjer da. Så fint at du har positiv el-test nå da da håper jeg du koser deg om dagen Da har du vel IKM i uke 45, sånn som meg? Har tenkt masse på deg de siste par ukene. Håper det klaffer for deg, nå med positiv test, og at lillespiren klorer seg skikkelig godt fast <3 Takk for det sengekosen er over for denne gang, og jeg vil helst ikke ha noe i mellomtida Hvordan er testen i dag? jeg holder med prøveren over her som sier det kan være lurt å teste på ettermiddagen og. Eggløsning kan ha en ganske varierende slingringsmunn, noen dager +/- er ikke uvanlig, og spes når man venter på den Det er lutealfasen din som er like lang hver mnd Jeg havner rett inn i ikm 44, da jeg har lutealfase på 11 eller 12 dager. Men jeg skal følge med deg om vi treffer, havner vi i hvertfall inn i samme termingruppe og det hadde vært koselig Håper testen din er positiv i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146753234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisyk Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei kjære Bellanie <3 så koselig å høre fra deg. Jeg er veldig klar for tur ned. Sist fikk jeg positiv test på dag 14. Nå er jeg på dag14 og streken blir bare svakere, så jeg skjønner ingenting. Jeg har testet siden lørdag, altså dag 11. Har aldri kortere syklus enn 29 dager, då det skulle jo holde :/ jaja, får teste igjen i morgen tidlig, å se hva som skjer da. Så fint at du har positiv el-test nå da da håper jeg du koser deg om dagen Da har du vel IKM i uke 45, sånn som meg? Har tenkt masse på deg de siste par ukene. Håper det klaffer for deg, nå med positiv test, og at lillespiren klorer seg skikkelig godt fast <3 Takk for det sengekosen er over for denne gang, og jeg vil helst ikke ha noe i mellomtida Hvordan er testen i dag? jeg holder med prøveren over her som sier det kan være lurt å teste på ettermiddagen og. Eggløsning kan ha en ganske varierende slingringsmunn, noen dager +/- er ikke uvanlig, og spes når man venter på den Det er lutealfasen din som er like lang hver mnd Jeg havner rett inn i ikm 44, da jeg har lutealfase på 11 eller 12 dager. Men jeg skal følge med deg om vi treffer, havner vi i hvertfall inn i samme termingruppe og det hadde vært koselig Håper testen din er positiv i dag Testen ble positiv på kvelden på onsdag Så dagen i går ble tilbrakt i København, og inseminasjon nummer to Hurra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146757854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 24. oktober 2014 #8 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei kjære Bellanie <3 så koselig å høre fra deg. Jeg er veldig klar for tur ned. Sist fikk jeg positiv test på dag 14. Nå er jeg på dag14 og streken blir bare svakere, så jeg skjønner ingenting. Jeg har testet siden lørdag, altså dag 11. Har aldri kortere syklus enn 29 dager, då det skulle jo holde :/ jaja, får teste igjen i morgen tidlig, å se hva som skjer da. Så fint at du har positiv el-test nå da da håper jeg du koser deg om dagen Da har du vel IKM i uke 45, sånn som meg? Har tenkt masse på deg de siste par ukene. Håper det klaffer for deg, nå med positiv test, og at lillespiren klorer seg skikkelig godt fast <3 Takk for det sengekosen er over for denne gang, og jeg vil helst ikke ha noe i mellomtida Hvordan er testen i dag? jeg holder med prøveren over her som sier det kan være lurt å teste på ettermiddagen og. Eggløsning kan ha en ganske varierende slingringsmunn, noen dager +/- er ikke uvanlig, og spes når man venter på den Det er lutealfasen din som er like lang hver mnd Jeg havner rett inn i ikm 44, da jeg har lutealfase på 11 eller 12 dager. Men jeg skal følge med deg om vi treffer, havner vi i hvertfall inn i samme termingruppe og det hadde vært koselig Håper testen din er positiv i dag Testen ble positiv på kvelden på onsdag Så dagen i går ble tilbrakt i København, og inseminasjon nummer to Hurra! Hurra De beste lykkeønskninger sendes deres vei Håper det klaffer denne gang Om du hører til ikm uke45 skal jeg stikke inn å gratulere deg om 2 uker Har noen koselige bekjente som fikk barn i sep på den måten Så jeg skal ha trua Hos meg tror jeg ikke det klaffet fult så godt Jeg hadde siste positiv el test på mandag, negativ tirsdag. Siste inn sprøyting var mandag kveld. Men tempen min steg ikke før torsdag, altså kan el ha vært på onsdag og ikke tirsdag sex 2 dager før el pleier ikke være så vellykket Menmen, vi håper i det lengste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176735-eggl%C3%B8sningstest/#findComment-146757866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå