Gå til innhold

Er cherrox en bra vintersko/støvel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt det før og ser det er tilbud på Coop nå.

Anonymous poster hash: 97693...418

Skrevet

Jeg syns de er veldig bra når det ikke er hardt vinterføre. Syns de er best sent på høsten/når det er slafs og sludd ute. 

Anonymous poster hash: f6603...725
Skrevet

Mellomste min brukte kun Cherrox frem til han var ca. 9. Han hadde tykksokker nedi og var aldri kald på bena. Han er en veldig "varm unge" generellt.

Det er ikke slik at vi ikke kjøpte "skikkelige" vintersko til han, altså, men han ville ikke gå i noe annet. Så snart han klarte å ta på seg sko skulle han bare ha cherrox på. 

Anonymous poster hash: c6453...22a
Skrevet

Ikke varme nok her vi bor, østlandet.

Anonymous poster hash: c3f7a...ab0

Skrevet

Meg over her....må jo legge til at han nå er 16 og har ikke fått noen varige mén  :fnise: (vet at mange her inne er hysteriske på dette med fottøy og passform osv.)

Anonymous poster hash: c6453...22a
Skrevet

Ville aldri brukt det som daglig støvel - altfor tett/klamt! Men supert når det er regn eller sludd på kalde dager.

Anonymous poster hash: 867f8...f6e

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det er ikke en vintersko, men en sko som er beregnet ned mot null grader og som er vanntett. Den er god på fuktig føre og før det blir minusgrader ute.

Skrevet

Cherrox er i mine øyner en type støvet som du bruker når det blir rundt 2 til -3 grader kanskje og det er vått og sludd.Bor i Trøndelag og her kan det være nede i -20 og da bruker ikke mine unger cherrox som vintersko...men sorel eller kemik som tåler ned til -30

Anonymous poster hash: 9638d...b57

Skrevet (endret)

Synes cherrox er helt supert, men bruker de ikke til lek utendørs om det er kaldere enn -5 grader. Til og fra barnehage, butikk osv kan jeg godt bruke de hele vinteren.

Endret av mamma_til_verdens_beste
Skrevet

Et must med cherrox til vått og slapsete vintervær. Men pleier alltid å ha andre vintersko i tillegg. I fjor var det imidlertid så dårlig vinter i osloområdet at det nesten bare var cherroxene som ble brukt, var jo mildt, vått og nesten ikke snø.

Anonymous poster hash: 3daec...a40

Skrevet

Som de fleste andre sier her, cherrox er en ok sko i tillegg til vintersko. Brukt da i det våteste været istedet for støvel. Det absolutt ikke en erstatning for vanlige vintersko og bør begrenses. Gir liten støtte til foten og anbeffales i utgangspunktet ikke å bruke (av fotortopeder, fysioterapeuter mm.)

Anonymous poster hash: c8e0c...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...