Gå til innhold

Strandmon ørelappstol fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor langt unna ikea og sitt å skal bestille noe på nett. Ser på de ørelappstolene, de var billige og fine, eller, ja sp fint som forventet til den prisen da.

Noen som vet om de er gode å sitte i....litt skummelt å kjøpe uprøvd.....

Anonymous poster hash: 50792...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter i en akkurat nå. Jeg elsker Strandmon-stolen min! Sitter aldri i sofaen lenger. Og jeg syns den er veldig fin, ikke bare "fin til å være så billig" ;)

Skrevet

Jeg synes den er veldig fin på bilder. Når jeg så den på "orntli" ble jeg skuffet. Muligens fordi jeg har en dyr ørelappstol hjemme som jeg er veldig glad i og sammenligner med?

Skrevet

Jeg syns ikke den er så pen men den er fantastisk å sitte i.

Anonymous poster hash: e9104...5d9

Skrevet

Jeg sitter i en nå! Syntes den er veldig fin og er knallgod å sitte i.

Hadde en stressless fra Ekornes, men denne er faktisk mye bedre (og mye finere). Vi har den i grått.

Anonymous poster hash: 056ec...48b
Skrevet

Sitter i den nå, og er kjempe fornøyd. :) Pimpet den med ei lita pute og skinnfell og blei så fin atte.

Skrevet

Det høres ut som om den er god å sitte i. Dere vet, utseendet er jo spesielt, noen liker den stilen, andre ikke. Personlig vil den utseendemessig passe godt inn i min stue. Så den saken er grei.

Men det er skummelt å bestille en "go'stol" uten ha prøvesittet i den. Jeg Kan se utssendet men kan ikke se om den er god å sitte i.

Takk for tilbakemeldinger. Kom gjerne med flere !!!!!!

Skrevet

Jeg har den i oransj og er superfornøyd med den :)

Anonymous poster hash: 06499...ab3

Skrevet

Jeg liker min grå veldig godt 😊 Har puff til også 😊

Skrevet

Tror jammen jeg skal ta en råsjangs jeg,,,,,,, og bestille 2 stoler og 2 puffer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...