fisken2015 Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Lurer på om noen har det på samme måte :-) Etter bare å ha gått ca 100 m får jeg nå akkurat som sting (hold) i spesielt ene siden. Det er skikkelig ubehagelig/vondt. Kan ikke forstå at det kan være noe annet enn kynnere, men det er jo ikke slik jeg pleier å kjenne det. Normalt sett så blir jo bare magen knallhard og jeg kjenner det strammer seg. Noen innspill? Er det kynnere mon tro? :-)
veronika-85 Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har det på samme måte. Får et slags hold på høyre side dersom jeg har gått en stund (særlig om jeg har litt dårlig tid og skynder meg). Har ikke hatt noen kynnere utover dette, så har ikke noe å sammenligne med! Har lurt på om det evt kan være ligamentsmerter? Det avtar om jeg roer ned eller stopper opp. Kan dessverre ikke hjelpe med å oppklare hva det er. Syns det er litt rart at det alltid er på samme side
fisken2015 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2014 Det er nok kynnere da :-) Godt det ikke bare jeg som er "rar" he,he.... Er spesielt hvis en skynder seg litt ja. Har begynt å ta det litt mer med ro, så nå tar det litt lenger tid før jeg merker noe. Forsvinner når jeg stopper opp, så det er jo typisk kynnere da :-)
happymum84 Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Slenger meg på denne for dette opplever jeg også. Jeg er førstegangs gravid og trodde dette bare var vanlig hold i siden. Om morningen opplever jeg at magen kan bli hard som en ball men det gjør ikke vondt. Tenkte dette var kynnere.. men jeg vet ikke. Er i 17. Uke.
Villmarksjenta Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Har hørt at det er kynnere. Har det på akkurat samme måte😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå