Gå til innhold

Noen som har opplevd falsk positiv billigtest? Eller er jeg virkelig gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg testa svakt positivt på billigtest i går kveld (10dpo) og svakt positivt idag tidlig (11dpo). Jeg har murringer i magen som minner om mensenmurringer, er dette vanlig når man er gravid? Eller kan det hende at testene er falske positive? 

Har kjøpt en CB digital idag som jeg tenker å ta 13dpo.

Fortsetter under...

Nei, jeg har vært gravid de gangene jeg har fått strek på strimlene,senest nå nettopp :P

men når det er sagt, så slapp jeg ikke jubelen løs før jeg fikk det bekreftet med en digital, og den tar jeg ikke før 13-14 dpo! Jeg testet hver dag fra 10 dpo for å se om streken blir sterkere fram mot IKM :)

Jeg har ALDRI fått falske svar på billigetester . Jeg kjøper ikke andre tester enn dem. Med første så ble streken sterkere etter hvert som dagene gikk , med de tre neste har resten vært klart positiv . Denne gangen var streken svak 5 min etter testing, men ble veldig mye sterkere når den hadde ligget en god stund.

Jeg har jobbet hos produsent av "dyre tester" for mange år siden og kan bekrefte at det er akkurat de samme testene inni pakkene i flere av billigtestene som de dyre. Aldri i verden om jeg nå kjøper graviditetstester som koster 10 ganger mer på apotek osv.

Anonymous poster hash: 3364a...930

Annonse

Tusen takk! 

Tok en nå i kveld (12 dpo), 2t etter at jeg hadde vært på do sist.. Og den så slik ut: http://tinypic.com/r/jgtmc1/8 Er så redd for at det kan være kjemisk eller at det ikke går bra, men jeg innser jeg faktisk er gravid NÅ i alle fall, og det må jeg glede meg over!   :laugh:  Blir bare litt skremt når jeg ser hvor mange som skriver om kjemiske graviditeter og SA tidlig i svangerskapet..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...