Gå til innhold

Noen som har opplevd falsk positiv billigtest? Eller er jeg virkelig gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa svakt positivt på billigtest i går kveld (10dpo) og svakt positivt idag tidlig (11dpo). Jeg har murringer i magen som minner om mensenmurringer, er dette vanlig når man er gravid? Eller kan det hende at testene er falske positive? 

Har kjøpt en CB digital idag som jeg tenker å ta 13dpo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har vært gravid de gangene jeg har fått strek på strimlene,senest nå nettopp :P

men når det er sagt, så slapp jeg ikke jubelen løs før jeg fikk det bekreftet med en digital, og den tar jeg ikke før 13-14 dpo! Jeg testet hver dag fra 10 dpo for å se om streken blir sterkere fram mot IKM :)

Skrevet

Jeg har ALDRI fått falske svar på billigetester . Jeg kjøper ikke andre tester enn dem. Med første så ble streken sterkere etter hvert som dagene gikk , med de tre neste har resten vært klart positiv . Denne gangen var streken svak 5 min etter testing, men ble veldig mye sterkere når den hadde ligget en god stund.

Skrevet

Tror sjansen for å få negativ når den skulle vært positiv er større enn omvendt, så jeg tror du er gravid :-) Gratulerer :-)

Skrevet

Har aldri fått falsk positiv på billigtester :) Gratulerer ;)

Skrevet

Jeg har jobbet hos produsent av "dyre tester" for mange år siden og kan bekrefte at det er akkurat de samme testene inni pakkene i flere av billigtestene som de dyre. Aldri i verden om jeg nå kjøper graviditetstester som koster 10 ganger mer på apotek osv.

Anonymous poster hash: 3364a...930
Skrevet

Tusen takk! 

Tok en nå i kveld (12 dpo), 2t etter at jeg hadde vært på do sist.. Og den så slik ut: http://tinypic.com/r/jgtmc1/8 Er så redd for at det kan være kjemisk eller at det ikke går bra, men jeg innser jeg faktisk er gravid NÅ i alle fall, og det må jeg glede meg over!   :laugh:  Blir bare litt skremt når jeg ser hvor mange som skriver om kjemiske graviditeter og SA tidlig i svangerskapet..

Skrevet

Testen din er god og positiv gratulerer

Skrevet

Hvor kjøper dere billigtester forresten?

Skrevet

Jeg kjøper mine hos www.sikkertsvar.no

De har visstnok blitt målt til å være billigst i test. Også funker testene veldig bra :-)

Anonymous poster hash: 3364a...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...