bamali 2rosa og 1blå Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Hei! Er det noen her som har hatt hormonspiral? Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid etterpå? Jeg er ny på denne gruppa og lurer veldig på hva ikm, dpo, tr og alt sånn der betyr??
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Jeg tok min ut 1.oktober. Ser jo nå at det er litt teit å kaste seg ut i prøving uten å ane hvordan syklusen min er. Har derfor testet med eggløsningstester. Har bevisst humpet lite så er heller tvilsomt at det blir noe denne prøveperioden. Ser de fleste bruker 1-3 prøveperioder (pp) før spiren sitter etter fjernet spiral. Tr: tante rød (mensen) IKM: ikke kommende mens Dpo: days past ovulation CD: er vel cycle day Husker ikke hva mer du spurte om hehe Lykke til Endret 20. oktober 2014 av Synnøve_Solbakken
Reese Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 sjekk den første tråden på forumet, alt du lurer på :-) tok ut min 6mai. fikk bortfalls blødning umiddelbart. mens igjen 17 juni og 12 juli testet jeg positivt :-) lykke til :-)
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2014 Takk takk, skal lese den første tråden Jeg tok ut min 7 oktober, fikk bortfallsblødning etter et par dager og mens i dag. Har pco så regner med det tar sin tid, men det er jo lov å håpe
**Cayenne** Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Fikk el litt over to uker etter uttak og ble gravid da.
Gjest prøver1984 Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 For 2 år siden tok jeg ut min hormonspiral og ble gravid 4 mnd etterpå men vi var da ikke prøvere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå