Gå til innhold

Hvilken IVF klinikk i Oslo hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var på IVF klinikken hos Hazekamp og Hallman. Kan absolutt anbefale den klinikken. Der blir enn virkelig tatt godt vare på. Var det noe enn lurte på, så var det bare og ringe. Hadde de ikke svaret og måtte snakke med legen, så ringte de opp igjen etter kort tid. Alltid like blide. Gledet oss til hver gang vi skulle dit vi.  :)

Lykke til. :) :)

Endret av Bethlisa

Hei,

Vi er ved Fertilitetssenteret i Oslo. http://www.fertilitetssenteret.no/

Sto mellom dette og IVF klinikken. Jeg klarte ikke finne noen store forskjeller på de 2 klinikkene og vi er foreløpig godt fornøyd med mottakelsen. Vi er helt i starten av første forsøk.

Annonse

Jeg har snakket med de på fertilitetsenteret i dag :) vi har bestilt time der så får vi se :)

Fikk Mail fra den offentlige klinikken vi har brukt til nå om at de kan tilby forsøk for 15000kr pr forsøk . Det er jo mye billigere . 3 forsøk hadde kommet på 45000 pluss medisiner . Fertilitetsenteret skal ha 51000 for tre forsøk . Enkelt forsøk fra 26500!

Fordelen med tilbudet fra vår klinikk er at man kan kjøpe enkelt forsøk for 15000. Da betaler man ikke mer om man lykkes på 1.

Ikke lett dette .

Hadde vært fint å prøvd noe annet enn det som til nå ikke har fungert .

Jeg har snakket med de på fertilitetsenteret i dag :) vi har bestilt time der så får vi se :)

Fikk Mail fra den offentlige klinikken vi har brukt til nå om at de kan tilby forsøk for 15000kr pr forsøk . Det er jo mye billigere . 3 forsøk hadde kommet på 45000 pluss medisiner . Fertilitetsenteret skal ha 51000 for tre forsøk . Enkelt forsøk fra 26500!

Fordelen med tilbudet fra vår klinikk er at man kan kjøpe enkelt forsøk for 15000. Da betaler man ikke mer om man lykkes på 1.

Ikke lett dette .

Hadde vært fint å prøvd noe annet enn det som til nå ikke har fungert .

Kan jeg spørre om hvilke offentlig klinikk dere har brukt, som tilbyr forsøk utover det man "får", mot betaling? Fikk tvillinger gjennom risken, og har da ikke rett på flere forsøk i det offentlige. Men ønsker å bruke det offentlige igjen(mot betaling) hvis det er mulig til et 3 barn.

Porsgrunn :)

Koster 15000 pr forsøk etter at de offentlige er brukt opp ! :)

Skjønner ikke helt dette, med tanke på ventetiden for dem som ikke har kommet igang. Kapasiteten burde jo hp til dem som enter. Billigere egenbetalt ivf på offentlig klinikk burde også burde også være et tilbud til oss som har startet i det private. Dette blir veldig stor forskjellsbehandling.

Det blir jo privat for oss nå . Vi velger Porsgrunn fordi de var bedre på pris enn fertilitetsenteret . Om du går privat står du fritt til å velge Porsgrunn du også . Mulig det er litt ventetid for deg da.. Men den køen har jeg også stått i:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...