Snertne85 Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Magen begynner å komme, kjenner det på buksene og ser det forøvrig i profil. Trodde jeg kunne drøye det lengre før nyheten spres til kjente :-P Jeg er forøvrig veldig trøtt og sliten, og har snudd fra å være B-menneske til A-menneske. Opp halv 6 og i sengs senest kl. 21 :-O Men går å døser og orker nesten ingenting fra ca. kl. 13-14 til sengetid. I tillegg går jeg med en slik kvalm-sulten følelse heletiden, kan ha samme følelse rett etter å ha spist og. Konstant sulten og kvalm - rar kombi synes nå jeg. Håper bare denne trøttheten gir seg snart, 3 uker i slik form nå og fått redusert arbeidstid på jobb (fantastisk sjef) :-) Termin ca. månedsskiftet april/mai- ish. Hejdå :-)
Lessismore Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg er 11+2 idag, og formen er stigende. Jeg jobber fullt fremdeles, men kommer nok snart til å sette ned foten. (Har et risikoyrke, der jeg får svangerskapspenger så fort jeg ønsker det.) Jeg er tidvis kvalm, men det går raskt over. Sulten hele tiden, og spiser som en hest! Jeg kan kjenne at livmoren såvidt stikker opp over symfysen, artig! Termin er satt til 11. mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå