Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Hamstere sover mye om dagen og er våken om natten. Hvor sent på kvelden våkner de til liv? 6-tiden? 7-tiden? Senere? Får datteren min glede av en hamster? Hun legger seg 20:00. Anonymous poster hash: ce4af...cd0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 De jeg har hatt har livnet til i 19-20 tiden. Så det er ikke noe særlig sosialt dyr, hvertfall ikke for barn. Anonymous poster hash: e8fdd...37a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Prøv deg heller på marsvin! De er våkne om dagen og sover om natten. Fine småtassene! Anonymous poster hash: 7b93a...2fb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Marsvin trenger mye mer plass, også lukter de vel. Anonymous poster hash: ce4af...cd0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville heller kjøpt en rotte. Hamsteret er veldig usosialt, er våken om natta som du sier, og selv når det er våkent er det veldig lite sosialt. De løper bare vekk fra deg, sitter ikke rolig i hånden men løper avsted så fort det får sjansen. Veldig lite kosete og gir lite glede for et barn. En rotte derimot blir veldig tam, liker kontakt og oppsøker deg. En fugl gir også mye mer glede for et barn enn et hamster. En håndtam undulat som kvitrer av glede når du kommer inn i rommet er mye hyggeligere enn en hamster som ikke bryr seg om det i det hele tatt og løper under sofaen med en gang den slippes ut. Anonymous poster hash: 0d2e6...6a0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Marsvin trenger mye mer plass, også lukter de vel. Anonymous poster hash: ce4af...cd0 Marsvin trenger ikke mer plass? Vanlig bur? Og lukter gjør alle dyr hvis du ikke skifter og steller dem. Det må da være minste krav til å skulle ha dyr at man faktisk steller dem! Vi har to marsvin i bur i stuen, de lukter ikke. Vi skifter toalettskålene deres annenhver dag og hele buret en gang i uken. Anonymous poster hash: 7b93a...2fb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Marsvin trenger mye mer plass, også lukter de vel. Anonymous poster hash: ce4af...cd0 Marsvin trenger ikke mer plass? Vanlig bur? Og lukter gjør alle dyr hvis du ikke skifter og steller dem. Det må da være minste krav til å skulle ha dyr at man faktisk steller dem! Vi har to marsvin i bur i stuen, de lukter ikke. Vi skifter toalettskålene deres annenhver dag og hele buret en gang i uken. Anonymous poster hash: 7b93a...2fb Hvor mye støver de? Må dere koste rundt buret flere ganger for dagen? Anonymous poster hash: ce4af...cd0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Stakkars marsvin! Håper dere lar dem gå løs så de får beveget seg, hvis ikke synes jeg dere burde revurdere hele dyreholdet.. Anonymous poster hash: 63673...d27
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Stakkars marsvin! Håper dere lar dem gå løs så de får beveget seg, hvis ikke synes jeg dere burde revurdere hele dyreholdet.. Anonymous poster hash: 63673...d27 En av grunnene til at jeg ikke ville ha marsvin, var fordi de trenger plass, plass jeg ikke har. Kanskje hvis jeg regulerer tiden marsvinet løper ute, hvis det ikke blir for mye støv. Anonymous poster hash: ce4af...cd0
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Bråket om natta og bare løper, sitter ikke stille og koser. Søte å se på da.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Har egentlig ikke noen voldsom erfaring, men jeg så en gang på tv ei jente som hadde hamster. Hun kunne ha den løs ute mens de var i hagen. Virka som en veldig sosial kar hun hadde. Tror de blir ganske så tamme bare man bruker tid på dem Anonymous poster hash: 5f529...552
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 De kan våkne ved 17 - 18 tiden, hvis de får sove godt på dagtid. Vår hamster kommer bort til buråpningen og vil ut, klatrer velvillig opp i hånden vår. Men finnes ikke kosete, de vil bare ut å utforske. Løper rundt inni en plastikkball hver kveld. Anonymous poster hash: 29a16...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå