Gå til innhold

Utfordring: finn fine guttenavn til meg!

Anbefalte innlegg

Åh, guttenavn er ikke så lett. Har noen alternativer, men ønsker meg flere. Jentenavn har jeg så mange av!

Liker jentenavn som Amelia, Emelie, Nicoline, Leonora, Wilhelmine og Constanse.

Liker ikke guttenavn som Emilian og Leander, og synes enda mindre om for "harde" navn som Varg og Loke.

Liker Nikolai, Eivind, Edvard, Ferdinand og Wilhelm. Men av ulike årsaker er jeg ikke helt sikker på disse.

Så, noen som kan gi meg noen forslag jeg kanskje kan sette på listen min? :)

Anonymous poster hash: 3fde1...e36

Fortsetter under...

Liker Sakarias, Nicolas, Matteus, Samuel, Tarjei, Ludvig, Olav og Martinius veldig godt. Men flere av de er dessverre opptatt, og ingen som virkelig føles perfekt. Har vært innom de alle før, de er på den laaaaange, mindre kresne listen min;) Flotte navn, men ikke sikker på om noen av de er DET rette.. Hm. Men skal vurdere de igjen. Håper så at jeg finner et navn jeg ikke har tenkt på før, men har nok vært gjennom for mange navnelister over for mange år.. ;) Kanskje må jeg heller la navnene vokse på meg. Det har skjedd med noen, håper bare å finne enda flere.

Tusen takk for forslag:)

Annonse

Peder og Vemund er også fine:) Men tror ikke de når heeelt opp til toppen, de heller. Peder har vært der før, men ble flyttet ned igjen;)

Kan jo også nevne at jeg vil unngå særnorse bokstaver, ellers hadde bl.a. Såmund vært på listen.

Takk for alle forslag! :)

Liker Leonard, Simon, Jørgen, Kornelius, Oscar, Wilmer og Amadeus. Men flere er opptatt eller de er ikke heeeelt rett..

Albert er jeg så usikker på.. liker ikke "bært"-lyden, men uttales det mer "bert/brt" er det fint.

Romero er nok det eneste her jeg aldri har tenkt over før, men tror det blir litt for spesielt for meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...