klarakvekk Skrevet 19. oktober 2014 #1 Del Skrevet 19. oktober 2014 hei dere vet egentlig ikke om jeg skal være her, men, jeg prøver meg allikevel i mai hadde jeg en MA, der jeg var i uke 13, men fosteret var ikke mer en 9+5. etter det har vi egentlig ikke stresset med å bli gravide igjen, vi har hatt en sånn tar det som det kommer holdning, men når er det mye som tyder på at jeg er gravid igjen,for nå har jeg mye av symptomene som jeg hadde sist uuutrolig sulten hele døgnet, type våkner av at jeg er megasulten, ømme og såre brystvorter (men ikke ømme pupper) veldig synlige blodårer på puppene (de gikk aldri vekk etter sist gang, men er mye mer synlige nå) økt utflod som er mer "fast" en vanlig, beklager detaljer veldig trøtt,eneste jeg ikke er denne gang, er tett i nesen 24/7, heldigvis skal egentlig ha mensen i morgen etter utregningen min fra sist mnd. jeg har pco, som gjør at mens og eggløsning er uregelmessig, så da tester jeg nesten hver mnd bare for å vær på den sikre siden, da jeg går på mye sterke medisiner pga helsemessige årsaker. det jeg egentlig vil med dette innlegget er, er det noen som har opplevd å få symptomene såpass tilig at dere ikke har fått bekreftet en graviditet? noen som har hatt såpass mye å sterke symptom at dere vet dere er gravide før dere tar testen? å hvilke symptomer hadde dere? jeg er egentlig veldig redd for å bli gravid igjen, for det var jo selfølgelig ingen kjekk opplevelse sist, og jeg er kjemperedd for å måtte oppleve det igjen :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176229-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 19. oktober 2014 #2 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei hei. Jeg mistet selv i MA i mai, skulle vært 9 uker på vei men den lille stoppet rundt uke 6 Jeg ble nærmest desperat etter å bli gravid med det samme igjen, ville ha tilbake det som var mistet! Men jeg er egentlig glad for at den nye spiren lot vente på seg til nå, jeg var ganske nedbrutt både fysisk og psykisk en stund! Men som nevnt, så er en spire på plass igjen nå, ca 4 mnd etter ma'en! Jeg skulle hatt mensen i dag men testet positiv på torsdag alt jeg har faltisk bare visst innerst inne at jeg ble gravid denne mnd! 5 dager etter EL så kjente jeg et voldsomt stikk i livmoren, det varte i ett minutt før det gav seg igjen (festesmerter?). Helt siden denne hendelsen så har jeg hatt en merkelig følelse der nede til tider, akkurat som en brennede følelse, kan minne om en uvi uten at det var de smertene! Så jeg ble faktisk ikke så overrasket da testen lyste positiv, jeg visste det bare liksom,hehe jeg har ikke sluppet noe jubel løs, for minnene fra ma'en sist sitter frisk i minne enda, og jeg tror ikke at vi kommer til å ha en ul før godt ut i svangerskapet så sant jeg ikke føler at noe ikke stemmer, for det gjorde keg sist, hadde en ekkelt følelse på at noe var gale! Men vi må jo være positiv og tenke at denne gangen så SKAL det gå bra men til det du spør om: ja jeg merket det i den forstand som nevnt over: en brennende følelse i underlivet av og til, og nå de siste dagene har jeg hatt økt utflod! De siste 2-3 nettene har jeg også begynt å gå på do om natten, noe jeg aldri gjør eller. Dette begynte jeg med tidlig sist gang også så ja, jeg har nok begynt å få noen småsymptomer,hehe men du må jo bare fyre av en test da, beundrer roen du har til det hele, samtidig så forstår jo jeg deg veldig godt også!! Masse lykke til, gi gjerne en oppdatering på hvordan testen slo ut da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176229-gravid/#findComment-146746410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarakvekk Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2014 Blir nok å ta en test i morgen ja, selv om jeg fikk en snodig blødning i dag, men for all del, det kan jo vær festenlødning, håper jo det :-D jeg kommer med oppdatering :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176229-gravid/#findComment-146747454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 19. oktober 2014 #4 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg følte også på meg at det hadde skjedd noe den mnd jeg testet positivt har hatt ubeskyttet sex over tid men har liksom ikke følt det på samme måte de forrige mnd..så denne gangen valgte jeg å ta en test for å se om følelsene stemte, og det gjorde de veldig rart det der.. Fant det ut ca 4+4 og i morgen er jeg 7+0 ☺️ Masse lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176229-gravid/#findComment-146747601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarakvekk Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober 2014 jeg fikk desverre mensen samme dagen jeg skrev dette,så jeg har selvfølgelig ikke tatt noen test, viss ikke jeg har hatt en ekstrem festblødning, så var det nok ingen baby denne gang heller Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176229-gravid/#findComment-146771145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå