Gå til innhold

Er så ekstremt lyssky!! Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pupillene krymper sykt mye, og jeg blir blendet av så lite. Synes sommeren er dryg da jeg sliter i vanlig dagslys. Sola er virkelig mine øynes verste fiende. Hva kan være grunnen til at jeg ikke tåler lys?

Tok en helt ordinær synstest for noen måneder siden, og har visst skjev hornhinne og stor synsforskjell på øynene. + på ene og - på andre, men det var ikke ille nok til at optikeren mente at jeg måtte ha briller

Anonymous poster hash: 8035a...886

Skrevet

Jeg sliter med det samme, jeg har mye migrene.

Sliter du med hodepine?

Øynene dine anstrenger seg nok mer enn de burde

Anonymous poster hash: 5e7e5...3dc

Skrevet

Sliter du med hodepine?

Har slitt med veldig mye hodepine siden barneskolen. Så det kan være grunnen altså? Er litt redd for øyesykdommer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er og veldig lyssky. Nevnte det for naprapaten min når jeg var der. Så trykte han på et punkt i nakken og det var så vondt at jeg kunne kasta opp! Så hos meg sitter det i nakken...

Skrevet

Sliter du med hodepine?

Har slitt med veldig mye hodepine siden barneskolen. Så det kan være grunnen altså? Er litt redd for øyesykdommer.

Hvis du sliter med hodepine, så ja! Da kan jeg nesten garantere at det er derfor.

Muligvis anspente muskler i nakken? Evt skuldre? Jeg fikk løst opp litt og da forsvant mye hodepine samt lyssky-heten.

Men lyssky og migrene går hånd i hånd!

Skrevet

Jeg har vore lyssky i flere år og plaget med hodepine mye. Vært hos spesialister som mener det er stresshodepine.

Etter en tur til øyenlegen fikk jeg briller og har nesten aldri hodeverk lenger!

Anonymous poster hash: 6c784...6a9

Skrevet

Har forresten også skjev hornhinne slik som deg, men er - på begge øynene.

Anonymous poster hash: 6c784...6a9

Skrevet

Jeg er og veldig lyssky. Nevnte det for naprapaten min når jeg var der. Så trykte han på et punkt i nakken og det var så vondt at jeg kunne kasta opp! Så hos meg sitter det i nakken...

Samme her. Er nakken dårlig blir jeg mer lyssky. En tur til riktig kiropraktor og det blir mye bedre.

Jeg bruker i tillegg linser, så er alltid litt ekstra lyssky. Men aldri så ille som når jeg har grums i nakken i tillegg.

Ellers er det jo en del medisiner som kan gjøre at man blir lyssky også.

Anonymous poster hash: 3f95d...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...